فیلم کوتاه «دوران» آماده نمایش شد

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۸:۰۳:۳۸
کد خبر: ۱۰۴۸۸۰۵
فیلم کوتاه «دوران» آماده نمایش شد
‌ فیلم کوتاه «دوران» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهرداد بهرامی آماده نمایش شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیلم کوتاه «دوران» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهرداد بهرامی با پایان ضبط موسیقی و تکمیل صداگذاری آماده نمایش شد.

«دوران» که مضمونی اجتماعی دارد، به فاصله آرزوهای دوران کودکی تا واقعیت‌های دوران بزرگسالی پرداخته و مخاطبانش را به واکاوی مثبت این فاصله در زندگی فرا می‌خواند.

بهرامی که دانش‌آموخته سینما در دانشگاه سوره است، بعد از سال‌ها تجربه تهیه‌کنندگی در تلویزیون، ساخت تیزر و فیلم‌های تبلیغاتی، فیلم کوتاه را مؤثرترین مدیوم برای طرح مضامین جدی نزد جوانان می‌داند. وی همچنین معتقد است، توسعه زیرساخت‌های ارتباط فراگیر موجب برآمدن نسلی شده که با تماشای آنلاین در ابزارهای همراه مأنوس است لذا عرصه فیلم کوتاه به تدریج شاهد رویکرد فیلمسازان و تهیه کنندگان حرفه‌ای خواهد بود.

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از:

تهیه‌کننده، کارگردان و فیلمنامه‌نویس: مهرداد بهرامی، مشاور فیلمنامه و کارگردان: پیمان شوقی، مدیر فیلمبرداری: سعید اصفهانی، طراح چهره‌پردازی: نوید فرح مرزی، مدیر تولید: نسرین حسینی نیاس، پیوند تصویر و صدا: عباس خلیل‌پور ثمرین، عکاس: سولماز مقرب پور، موسیقی متن: ارشیا نوذری و نریمان حیدری، حمیدرضا ناجیان، حمیدرضا شمس، الناز و الهام نوربخش، نهاله جلالی و سودابه عطایی بازیگران فیلم هستند.

 

نظر شما