سریال جدید رادیو نمایش معرفی شد؛

روایت داستان یکی از اسرای جنگ تحمیلی در «روشنای خانه»

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۰۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۸۸۲۶
روایت داستان یکی از اسرای جنگ تحمیلی در «روشنای خانه»
تازه‌ترین سریال تولید شده در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته پیش رو از شبکه رادیویی نمایش و شبکه رادیویی تهران پخش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنک و هنر خبرگزاری برنا، در هفته پیش رو سریال جدیدی با نام «روشنای خانه» از رادیو نمایش و رادیو تهران پخش می‌شود که داستان زندگی یکی از اسرای جنگ تحمیلی است. داستان این مجموعه رادیویی را هانیه نجفی به سفارش رادیو تهران نوشته و در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

«روشنای خانه» درباره افشین یکی از اسرای جنگ تحمیلی است که پیش از جنگ گذشته تاریکی داشته است. او پس از اسارت به کشور باز می‌گردد و با نتیجه کارهای اشتباهش مواجه می‌شود و باید پس از تحمل سختی‌های اسارت، خانواده را از نو بسازد که در این بین با ماجراهایی تازه روبه‌رو می‌شود.

سعیده فرضی کارگردان این مجموعه رادیویی گفت: تمام تلاشم از نظر کارگردانی این بوده که چیدمان صداها کنار هم، چیدمان خوبی باشد، و اینکه سعی کردم فضای داستان تلخ نباشد و خوشبختانه هانیه نجفی هم به عنوان نویسنده قصه را تلخ ننوشت.

وی افزود: در این سریال مجتبی طباطبایی در نقش اصلی «افشین» بازی می‌کند. نورالدین جوادیان، بهناز بستان دوست و صفا آقاجانی هم از دیگر بازیگران اصلی هستند و نگین خواجه نصیر، عبدالعلی کمالی، مسعود زنوزی راد، سعید سلطانی، محمد آقامحمدی، معصومه عزیز محمدی نیز سایر نقش‌ها را برعهده دارند که البته نقش معصومه عزیز محمدی و مهدی آقامحمدی در این سریال بسیار شیرین و دلنشین است.

مجموعه «روشنای خانه» به کارگردانی نویسندگی هانیه نجفی، کارگردانی سعیده فرضی، تهیه کنندگی ریحانه یزدان دوست، گویندگی احمد گنجی، صدابرداری محمدرضا محتشمی و افکتوری نازنین حسن پور از روز یکشنبه ساعت ۲۲:۳۰ از رادیو تهران پخش می‌شود و ساعت ۱:۰۰ بامداد به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز