«مهدی عراقی را بکش» روی آنتن می‌رود

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۳:۳۸:۵۰
کد خبر: ۱۰۴۸۸۶۶
«مهدی عراقی را بکش» روی آنتن می‌رود
مستند پرتره «مهدی عراقی را بکش» چهارم شهریور ماه مصادف با روز شهادت شهید حاج مهدی عراقی از شبکه مستند سیما برای اولین بار پخش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مستند «مهدی عراقی را بکش!» به کارگردانی عبدالرضا نعمت‌اللهی به عنوان اثر پذیرفته شده در چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود. 

در این فیلم ۳۰ چهره از میان خانواده، دوستان و مبارزان سیاسی زندگی حاج مهدی عراقی را از تولد تا شهادت در چهار دوره تاریخی روایت می‌کنند که از میان آنها به علی اکبر ناطق نوری، سیدمحمود دعایی، محسن رفیق‌دوست، فرخ ‌نگهدار، بهزاد نبوی، محمدکاظم بجنوردی و عزت‌الله مطهری می‌توان اشاره کرد.

حاج مهدی عراقی فعالیت سیاسی‌اش را با شهید نواب صفوی آغاز کرد، بعد از آن به نهضت امام خمینی (ره) پیوست و ۷ ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی توسط گروهک فرقان ترور شد.

مستند «مهدی عراقی را بکش» سه‌شنبه شب ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند بعد از تماشا با شرکت در نظرسنجی پیامکی یا از طریق سایت جشنواره امتیاز خود را به این اثر ثبت کنند. 

جایزه مردمی چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند با در نظر گرفتن امتیازات کسب شده از سوی مخاطبان برگزیده خواهد شد.

«مهدی عراقی را بکش!» که محصول مرکز بسیج صداوسیما است پیش از این در سیزدهمین دوره جشنواره سینماحقیقت و سی‌وهشتمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز