برگزاری مجازی دوازدهمین نمایشگاه عکس‌های برتر سال «دوربین.نت»

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۴:۰۷:۱۹
کد خبر: ۱۰۴۸۸۷۳
برگزاری مجازی دوازدهمین نمایشگاه عکس‌های برتر سال «دوربین.نت»
دوازدهمین نمایشگاه عکس‌های برتر سال «دوربین.نت» به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، آئین افتتاحیه و دوازدهمین نمایشگاه عکس‌های برتر سال «دوربین.نت» به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا و قرار داشتن تهران در وضعیت قرمز از تاریخ ۴ تا ۱۳ شهریور ماه سال جاری به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود.

این نمایشگاه هر ساله از طریق فراخوان عمومی، عکس‌های منتخب یک ساله‌ عکاسان و علاقه مندان به عکاسی از سراسر کشور را گردآوری کرده و پس از انتخاب برترین‌ها توسط هیات داوران، عکس‌های منتخب به صورت نمایشگاهی در معرض دید همگان قرار می‌گرفت.

امسال اما با شرایط شیوع ویروس کرونا و درگیری همه‌ استان‌ها با این ویروس و قرار گرفتن بیش از ۱۶ استان از جمله تهران در وضعیت قرمز، این نمایشگاه به صورت مجازی و آنلاین از طریق صفحه اینستاگرام سایت «دوربین.نت» @doorbinet ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۴ شهریورماه سال جاری با حضور برخی از عکاسان حاضر در نمایشگاه، گالری افتتاح و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

احسان رافتی داریان مدیر سایت «دوربین.نت» درباره آثار آماده شده جهت نمایش گفت: در این دوره حدود ۸۰۰ عکاس حضور داشتند که در نهایت ۲۲۱ فریم عکس، توسط ۸ تیم هیأت انتخاب شامل عکاسان، خبرنگاران، گرافیست‌ها و ویراستارهای عکس، برگزیده و انتخاب شد و در این نمایشگاه ۲۲۱ فریم عکس منتخب سال ۹۸ از ۲۲۱ عکاس به نمایش در می‌آید.

دوازدهمین نمایشگاه عکس‌های برتر سال «دوربین.نت» از ۴ تا ۱۳ شهریورماه ۹۹ برگزار خواهد شد و پس از آن نیز گالری مجازی «دوربین.نت» به صورت دائم با برگزاری نمایشگاهای مختلف عکس به کار خود ادامه خواهد داد.

 

نظر شما