محمدحسین لطیفی ؛

«وفا» سریال عشق بود

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۹۰۸۵
«وفا» سریال عشق بود
محمدحسین لطیفی کارگردان سریال «وفا» گفت: وفا سریال عشق بود. یک عشق ممنوعه زمینی. به نظر من عشق هیچ‌وقت تکراری و کهنه نمی‌شود. من در وفا خواستم مسئله خشک و بی‌روح صهیونیست را با عشق تلطیف کنم.

به‌گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، لطیفی درباره علت تفاوت اسم فصل دوم «دودکش» به‌نام «پادری» گفت: من ابتدا قصد ساختن دودکش۲ را نداشتم، بلکه قرار بود سریالی به نام «فروشگاه بزرگ» را بسازم؛ اما وقتی صدا و سیما به من پیشنهاد ساخت فصل دوم دودکش را دادند به‌دلیل کمبود زمان، از فضای «دودکش ۱» استفاده کرده و سری دوم آن را ساختیم.

وی افزود: خب سه سال از ساخت سری اول این سریال گذشته بود و طبیعتا دنیای آدم‌های دودکش فرق کرده بود. همه‌چیز متفاوت شده بود و من به این نتیجه رسیدم بهتر است نام این سریال «پادری» شود زیرا در این سریال نصرت، افروز، فیروز و... تمام دارایی‌شان را به خاطر اعتقادشان زیرپا می‌گذارند و کل زندگی‌شان شاید همان پادری شود.

کارگردان «پادری» ابراز کرد: پادری سریال طنزی است که اندازه دارد. نه زیادی می‌خنداند، نه زیاد بی‌مزه است. یک سریال خوب و استاندارد است که هنوز بعد از گذشت چند سال مخاطب آن را دوست دارد. لسته به سلیقه مخاطبان، ممکن است برای برخی پادری خنده‌دار باشد و برای برخی دودکش.

لطیفی با بیان اینکه من دوست دارم کارکردن در تمامی ژانرها را تجربه کنم، گفت: زمانی به کار کردن در گونه کمدی تمایل دارم و زمانی کار ملودرام را دوست دارم و گاهی اوقات به سمت کار پلیسی کشیده می‌شوم. برای من نوع ژانر تفاوت ندارد، بلکه سعی میکنم اثری که ارائه می‌دهم قابل تأمل و برخوردار از زمینه‌های ارتباط با مخاطب باشد. 

کارگردان سریال «وفا» سریالش را این‌طور توصیف کرد: وفا سریال عشق بود. یک عشق ممنوعه زمینی. به نظر من عشق هیچ‌وقت تکراری و کهنه نمی‌شود. من در وفا خواستم مسئله خشک و بی‌روح صهیونیست را با عشق تلطیف کنم که موفق هم شدم.

 وی درباره انتخاب پوریا پورسرخ برای نقش ژوبین در این سریال اظهار کرد: پوریا پورسرخ در شخصیت واقعی خودش جسارت دارد و من به دنبال چنین جسارتی بودم؛ زیرا ژوبین نیر جسارت داشت. عاشق شد و شهید شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز