قصه قهرمان‌های ورزشی که پیک موتوری‌اند یا مسافربری می‌کنند

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۰۸:۵۲:۳۹
کد خبر: ۱۰۴۹۲۲۲
قصه  قهرمان‌های ورزشی که پیک موتوری‌اند یا مسافربری می‌کنند
پنجمین قسمت از سری سوم برنامه "مکث" سه‌شنبه ساعت ١٩:٤٥ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در هفته اول از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه محرم تهیه شده کورش سلیمانی مجری و راوی خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ؛پنجمین قسمت از سری سوم برنامه "مکث" سه‌شنبه ساعت ١٩:٤٥ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در هفته اول از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه محرم تهیه شده کورش سلیمانی مجری و راوی خواهد بود. در این قسمت سلیمانی میزبان قهرمانان ورزشی است. قهرمانان و مدال آورانی که این روزها روزگار با آنها سر سازگاری ندارد و به جای تمرین و تلاش برای حضور موفق در میادین ورزشی ناچارند  بخاطر کمک به معیشت خانواده مسافربری کرده یا به عنوان پیک موتوری مشغول کار شوند. محمد و سروش احمدی و شاهین جعفری قهرمانان رشته‌های تکواندو و پرتاب وزنه هستند و قبلا در مسابقات جهانی مدال‌های مختلف از جمله مدال طلای قهرمانی جهان در رشته پرتاب وزنه و قهرمانی آسیا در رشته تکواندو کسب کرده‌اند. روایت این جوانان ورزشکار را در برنامه "مکث" ببینید و بشنوید.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز