با مخاطب خاص ، حسینی شوید

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۲:۲۱:۴۲
کد خبر: ۱۰۴۹۹۳۷
«مخاطب خاص » امسال هم میزبان عزاداران حسینی است.

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، «مخاطب خاص » امسال هم میزبان عزاداران حسینی است.

دوربین برنامه «مخاطب خاص» هر سال از کربلای معلی، مراسم عزادارای سالار و سرور شهیدان را با ثبت لحظه ها و تصاویر ناب از عاشقانه های حسینی برای عزاداران حسینی پخش می کرد اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و الزام به رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا ، این برنامه ، عزاداری امام عاشقان را از ایران اسلامی برای شیفتگان حسینی به روی آنتن می برد.

تهیه کننده برنامه «مخاطب خاص» با تاکید بر اینکه امام‌حسین (ع) شخصیتی تکرار‌ناشدنی است، گفت : برنامه سازی برای سرور و سالار شهیدان از افتخاراتی است که هر سال با عشقی وصف ناشدنی مجموعه تلویزیونی « مخاطب خاص» با جان و دل آن را به سرانجام می رسانند و همه همکاران من در این مجموعه  با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) به ویژه امام حسین علیه السلام تمام تلاش خود را بکار می بندند تا گوشه ای از دین خود را به آن امام همام ادا کنند.

هادی آشتیانی تهیه کننده برنامه «مخاطب خاص» درباره تهیه این برنامه برای محرم امسال گفت : با توجه به دستورالعمل های اعلامی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و محدودیت در برگزاری اجتماعات پرشکوه حسینی و منع سفر به عتبات عالیات، ویژه برنامه محرمی «مخاطب خاص» امسال از استودیو به روی آنتن می رود و البته تمامی سعی ما بر این بوده جذابیت و پویایی برنامه حفظ شود و بتوانیم  نظر مخاطبان برنامه و عزاداران حسینی را برای ایجاد فضایی معنوی و حال و هوایی مخصوص ایام سوگواری سالار شهیدان، تامین کنیم .

آشتیانی ادامه داد: در برنامه محرمی « مخاطب خاص» امسال، هر شب میزبان یکی از هموطنان عزیزمان هستیم که حرف های تازه و خاصی از جنس برکات توسل به امام سوم شیعیان و تاثیراتی که شرکت یا برپایی مجالس عزاداری امام حسین (ع) در زندگی  برایشان داشته است ، روایت می شود.

در واقع در این بخش، اثرات ملموس برپایی مجالس عزاداری سید و سالار شهیدان(ع) و تلاش برای همراهی توامان شور و شعور در منابر و مجالس و دستاوردهای معنوی و منشا اثر در زندگی ؛ را از زبان عاشقان حسین (ع) می شنویم.

وی خاطرنشان کرد : بخشی هم در حوزه کارشناسی و مسائل مربوط به قیام عاشورا و عزاداری داریم که با دعوت از کارشناسان از نظرات آن ها بهره می بریم.

آشتیانی همچنین از اختصاص بخشی از برنامه برای به نمایش درآوردن تصاویر و عکس هایی از فضای عزاداری مردم در خانه های خود گفت و افزود : امسال با توجه به پویش «من حسینی ام» ، عکس ها و فیلم های مراسم و مجالس عزاداری را که مردم در خانه های خود به عشق اباعبدالله برپا کرده اند در قاب تلویزیون نمایش می دهیم. این تصاویر از جذابیت های و تنوع برخوردار است و ما سعی کردیم عزاداری های خانگی را روی آنتن ببریم.

آشتیانی از رونمایی کارهای جدید عاشورایی با محوریت مداحان اهل بیت علیه السلام هم خبر داد و گفت : در این بخش که از قسمت های پرمخاطب برنامه هست هر شب یکی از کارهای جدید از مداحان عزیز کشورمان و کارهای استودیویی جدید را معرفی می کنیم که حال و هوایی خاصی به برنامه داده است.

آشتیانی افزود: به لطف خدا ، اقبال مردم و ارتباطشان با برنامه هر روز بیش تر می شود و «مخاطب خاص» توانسته در دل مردمی که  عشق سیدالشهدا (ع) در تارو پود آن ها تنیده شده است ، جای گیرد. 

«مخاطب خاص» محصول گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیماست که تا سومین روز شهادت امام حسین (ع) از آنتن این شبکه پخش می شود.

کارگردان برنامه محمدرضا خندان ، مجری رسالت بوذری ، مدیر تولید سیدمحمدعلی آقامیری و نویسنده برنامه هم حبیبه یوسفی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز