در گفت وگو با فلوراسام؛

ماجرای بیماری ماهچهره خلیلی و سریالی برای امام حسین(ع)

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۱۱۸۳
ماجرای بیماری ماهچهره خلیلی و سریالی برای  امام حسین(ع)
فلورا سام درباره ماه‌چهره خلیلی می گوید : او یک انسان ویژه بود که پر از روحیه خوب و انرژی مثبت بود و همواره لبخندهای دلنشین و مهربانی‌اش در خاطرم می‌ماند. او سر سریال مرضیه متوجه بیماری‌اش شد ولی هیچ‌گاه لبخند از روی لبش محو نشد و هیچ‌وقت روحیه‌اش را از دست نداد.

فلورا سام در گفت وگویی با خبرگزاری برنا؛ با یادی از مجید اوجی و ماه چهره خلیلی که در سریال مرضیه حضور داشتند گفت: مجید اوجی در سریال مرضیه بسیار فداکاری کرد و با یک نیروی خاصی پای کار ایستاد و با اینکه بیماری‌اش شدت گرفته بود اما می گفت به عشق امام حسین (ع) باید این سریال را تمام کنم و امروز که به موضوع نگاه می‌کنم می بینم که او با عشق و ارادت ویژه پای این سریال ایستاد و از این بابت همواره خدا را شکر می کرد که توانست این سریال را به سرانجام برساند. برای تیتراژ پایانی سریال آنقدر با عشق و علاقه سعی کرد که تیتراژ متفاوتی برای سریال تهیه و خوانده شود که این تلاشش مثال زدنی بود.

فلورا سام افزود :ماه‌چهره خلیلی یک انسان ویژه بود که پر از روحیه خوب و انرژی مثبت بود و همواره لبخندهای دلنشین و مهربانی‌اش در خاطرم می‌ماند. او سر سریال مرضیه متوجه بیماری‌اش شد ولی هیچ‌گاه لبخند از روی لبش محو نشد و هیچ‌وقت روحیه‌اش را از دست نداد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز