در شبکه پنج و گروه اجتماعی؛

آسیب و چالش دختران تنها در «شکلات تلخ»/ وقتی مواد مخدر خانواده را نابود می کند!/ببینید

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۱۲۲۶
آسیب و چالش دختران تنها در «شکلات تلخ»/ وقتی مواد مخدر خانواده را نابود می کند!/ببینید
برنامه شکلات تلخ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی؛ از گروه اجتماعی شبکه 5 سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش سرویس فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا؛برنامه «شکلات تلخ» شنبه و سه شنبه حوالی ۱۳/۳۰ و روزهای یکشنبه و چهارشنبه  بعد از اخبار بامدادی   روی آنتن شبکه 5 سیما می‌رود.احمدی تهیه کننده این برنامه  در این باره گفت: برنامه شکلات تلخ با هدف ساماندهی کودکان کار و پرداختن به موضوعات و مشکلات این گروه آسیب پذیر کلید خورد اما در ادامه عوامل موثر بر کشانده شدن کودکان به خیابان را بررسی کردیم.

کارگردان شکلات تلخ می‌گوید:

روایت ما در این برنامه ی مستند گونه با بررسی  زندگی کودکان کار ، دختران فراری، خانواده های آسیب دیده ، مهاجرت، طلاق ،اعتیاد و ... کلید خورد و با توجه به محدودیت در اشاره مستقیم به قصه زندگی افراد ، گروه نگارش داستان آنها را باز نویسی و در نهایت به تولید و روایت توام می رسیم.

تهیه کننده این برنامه گفت: در برنامه روز  سه شنبه داستان دختری به نام سارا و خانواده اش را بازسازی می کنیم که مسیر تلخ زندگی اش  حاوی نکات بسیاری برای پدران در برخورد با دختران است.

قابل ذکر است دکتر سعید آرام رییس بهزیستی شهر تهران با موضوع اورژانس اجتماعی  و دختران فراری با محوریت چند چون روابط دختران و پدران  نیز مهمان ما در شکلات تلخ خواهند  بود تا این موضوع را از ابعاد مختلف تشریح کنیم.

در خلاصه این داستان شکلات تلخ می خوانیم: مادر دق می کند و پدر معتاد سارا را از خانه بیرون می کند و....

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز