«بی‌گاه» نامزد بهترین فیلم جشنواره اولدنبرگ شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۲۳:۰۱:۰۳
کد خبر: ۱۰۵۱۴۶۵
«بی‌گاه» نامزد بهترین فیلم جشنواره اولدنبرگ شد
فیلم سینمایی «بی‌گاه» به کارگردانی پویا اشتهاردی نامزد بهترین فیلم جشنواره اولدنبرگ آلمان شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، به نقل از مشاور رسانه‌ای، فیلم سینمایی «بی‌گاه» به کارگردانی پویا اشتهاردی و تهیه‌کنندگی محمد سجادیان در بخش رقابتی جشنواره اولدنبرگ، نامزد دریافت بهترین فیلم از بیست و هفتمین دوره جشنواره اولدنبرگ آلمان شد.

«بی‌گاه» در کنار فیلم‌هایی از کشورهای آمریکا، آلمان، دانمارک، پرتغال، مکزیک و آرژانتین از تاریخ ۱۶-۲۰ سپتامبر در این جشنواره به رقابت خواهد پرداخت.

بیست و هفتمین جشنواره اولدنبرگ آلمان به صورت فیزیکی برگزار خواهد شد و این جشنواره که به ساندس آلمانی توسط هالیوود ریپورتر نامگذاری شده است در کنار جشنواره‌های تورنتو و ونیز یکی از مهمترین جشنواره‌های سینمای مستقل پاییزی به حساب می‌آید و در میان ۲۵ جشنواره برتر سینمایی دنیا قرار دارد.

این جشنواره در تلاش برای آگاهی بخشی و ایجاد پلی میان فیلمسازان مستقل و مخاطبان است که فیلمسازانی از جمله دارن آرنوفسکی، برایان دی‌پالما، استیون سودربرگ و … در دوره‌های پیشین آن حضور داشته‌اند.

ایمان افشار، شایان افشار، ایوب افشار، مهسا نارویی، آوا آذرپیرا، ملابخش رئیسی، موسی افشار و جمعی از بازیگران محلی چابهار در «بی‌گاه» نقش‌آفرینی می‌کنند.

از دیگر عوامل فیلم می‌توان به مدیر فیلمبرداری: رضا حماسی، موسیقی: نوید جابری، مدیر صدابرداری: علی عبدالحسینی، میکس و ترکیب صدا: انسیه ملکی، طراحی صدا: رافائل برنابئو گارسیا، اصلاح رنگ و جلوه‌های بصری: محراب مشهدبان، مدیر تولید: محمدرضا تهرانی، مجری طرح: حسین شیخی، تهیه‌کننده اجرایی: مهدی بهروز، مشاور بین‌الملل: مسعود ایمن‌دوست، عکاس: شهرزاد نجفی و سمانه وجدان و مشاور رسانه‌ای: مهدی سلیمانی برچلویی اشاره کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز