خسرو معصومی:

باید دفتر پخش‌کننده «خرس» پلمپ شود تا درس عبرتی برای دیگران شود!

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۱۵۳۹
باید دفتر پخش‌کننده «خرس» پلمپ شود تا درس عبرتی برای دیگران شود!
خسرو معصومی از حذف نسخه قاچاق فیلم سینمایی «خرس» از سایت یوتیوب خبر داد و تأکید کرد که باید با پخش‌کنندگان نسخه قاچاق این فیلم برخورد شود.

خسرو معصومی، کارگردان فیلم سینمایی «خرس» که نسخه قاچاق این فیلم به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: با پیگیری دوستان رسانه‌ای، نسخه پخش شده فیلم سینمایی «خرس» از سایت یوتیوب برداشته شد و امیدوارم هیچ نسخه دیگری از این فیلم در فضای مجازی موجود نباشد.

معصومی خاطرنشان کرد: دانلود فیلم از سایت یوتیوب کار سختی است که هر کسی قادر به انجام این کار نیست و این ما را امیدوارم می‌کند که «خرس» در دسترس عموم قرار نگرفته باشد. متأسفانه اتفاقی که برای فیلم «خرس» رخ داده است برای فیلم‌های بسیاری در سینمای ایران تا امروز رخ داده و هر چند ماه یک بار می‌بینیم یک فیلم اینگونه به صورت قاچاق در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

این کارگردان در ادامه درباره پخش‌‌کننده فیلم سینمایی «خرس» گفت: من کارگردان فیلم هستم و نمی‌دانم پخش‌کننده فیلم «خرس» چه موسسه‌ای بوده اما همان زمان که این فیلم اکران شد به من گفتند پخش‌کننده «خرس» داریوش بابائیان است و اگر امروز او این مسأله را رد می‌کند باید درباره آن توضیح قانع‌کننده‌ای ارائه دهد.

او افزود: تنها راه جلوگیری از این اتفاق این است که دفتر پخش‌کننده‌هایی که فیلم‌شان در فضای مجازی به صورت قاچاق پخش می‌شود را پلمپ و تعطیل کنند تا برای دیگران نیز درس عبرت شود. من نمی‌دانم با چه جرأت و جسارتی فیلمی که به بنیاد سینمایی فارابی تعلق دارد را پخش می‌کنند ولی به نظر می‌رسد از به خطر نیفتادن امنیت خود مطمئن هستند و باید با برخوردی قاطع خلاف این تصور را ثابت کرد.

معصومی در پایان گفت: اگر عامل پخش شدن «خرس» پخش‌کننده آن است باید دفتر این موسسه پلمپ شود تا با برخوردی قاطع جلوی این اتفاق گرفته شود وگرنه باز هم باید منتظر این اتفاق برای دیگر فیلم‌ها باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز