برنامه «چرخ» روایت می کند؛

از ترکیب مغز و هوش مصنوعی تا واقعیت افزوده‌ گوگل در «چرخ»

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۳:۳۹:۱۵
کد خبر: ۱۰۵۱۶۳۱
از ترکیب مغز و هوش مصنوعی تا واقعیت افزوده‌ گوگل در «چرخ»
بیست‌ویکمین قسمت فصل هفتم «چرخ» ساعت 19 امروز، دوشنبه 10 شهریور 99، با بررسی مهم‌ترین خبرهای دنیاهای علم و فناوری روی آنتن شبکه‌ی چهار می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در میز علم این قسمت «چرخ»، حافظ آهی، مجری-کارشناس برنامه میزبان شیرین شاطرزاده، روزنامه‌نگار علم و دکتر داریوش طاهرزاده، دکترای شیمی و مدرس دانشگاه تهران است. دکتر طاهرزاده تازه‌ترین مطالعات درباره‌ی مسمومیت‌های غذایی را بررسی می‌کند و شاطرزاده از تئوری جدید مه‌بانگ خواهد گفت. 

تئوی مه‌بانگ می‌گوید حدود 15 میلیارد سال قبل در انفجاری فوق‌العاده عظیم، انبساط جهان آغاز شد و فضا پس از این انفجار پر از ذرات شد و همین مه‌بانگ بنیاد جهان را پایه‌گذاری کرد. 

در بخش دیگری از «چرخ»‌ محمد کرباسی و علی خورشیدی، دو روزنامه‌نگار فناوری، خبرهای مربوط به ترکیب مغز و هوش مصنوعی در پروژه‌ی نورالینک و واقعیت افزوده‌ی جدید گوگل را بررسی خواهند کرد. 

فصل هفتم مجله‌ی تصویری «چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمره‌ی زندگی با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده و با حضور مسئولان، کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان بررسی و واکاوی می‌کند. 

«چرخ» چهار روز در هفته، از یکشنبه تا چهارشنبه، از ساعت 19 به‌صورت زنده و به مدت 45 دقیقه از شبکه‌ی چهار سیما پخش می‌شود. مجری «چرخ» حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی «چرخ» را بر عهده دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز