دوبلورهای سرشناس هندی در حال دوبله «کیمیا»؛

پرگیه جها به جای مهراوه شریفی نیا صداپیشگی می کند

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۲۳:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۲۱۴۵
پرگیه جها به جای مهراوه شریفی نیا صداپیشگی می کند
مدیر کانال اردوی شبکه سحر از دوبله سریال جذاب و دیدنی «کیمیا» در هند خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، داود اسکندری، مدیر کانال اردوی شبکه سحر با اعلام این خبر گفت: دوبله60 قسمت  از این سریال توسط تیم دوبلورهای معروف و سرشناس هندی آماده پخش بوده و 50 قسمت دیگر آن نیز در حال انجام است. 

وی افزود: برای دوبله اردوی مجموعه 110 قسمتی «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار، که یکی از تاثیر گذارترین و طولانی ترین سریال های ایرانی است، یک گروه از دوبلورهای هندی شاخص در نظر گرفته شدند که کار دوبله این سریال را از سال 97 شروع کردند.

اسکندری چرایی طولانی شدن دوبله این سریال را  مشکلات ارزی گریبانگیر معاونت برون مرزی خواند و تاکید کرد: با این حال تلاش ما بر این است که تا پایان سال 99، دوبله «کیمیا» را به پایان برسانیم.

مجموعه تلویزیونی «کیمیا» زندگی بانوی نوجوانی است که مهراوه شریفی نیا در آن نقش آفرینی می کند و در سه مقطع زمانی قبل و حین انقلاب و نیز آغاز دوران جنگ ایران و عراق روایت می شود. 

کیمیا در مقابل پدر خانواده که فردی نظامی و منضبط و پایبند به قانون است قرار می گیرد و حوادثی در مسیر زندگی برای خانواده وی اتفاق می افتد و آنها را درگیر توطئه و دسیسه ای بزرگ قمی کند اما همچون دیگر زنان ایرانی، او هم برای حفظ خانواده از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

همچنین این مجموعه تماشایی با مضمون اجتماعی و خانوادگی اسطوره های مقاومت در زمان دفاع مقدس و مقاومت در آغاز جنگ تحمیلی و حمله عراق به خرمشهر را به زیباترین شکل به تصویر می کشد.

 مهراوه شریفی نیا، آزیتا حاجیان، حسن پورشیرازی، پوریا پور سرخ ، مهدی پاکدل، رضا کیانیان ، نیکی کریمی، محمد رضا شریفی نیا، حامد بهداد، مهدی سلطانی، حسن جوهرچی، میر طاهر مظلومی ، پوراندخت مهیمن، بیوک میرزایی، امیر حسین آرمان، عاطفه رضوی، گلوریا هاردی و 300 بازیگر دیگر در این سریال ایفای نقش کرده اند. 

 

d8197694-d502-4594-833f-4151f7e90c74

دوبلورهای هندی این سریال به ترتیب؛ نقش کیمیا؛ پرگیه جها، نقش فرخ پارسا؛ سلیم خان، نقش شهرام؛ صابرعلی؛ نقش کیوان پارسا؛ فرحان علی، نقش مهری پارسا؛ سرشتها دیمپی، نقش پیمان نیکونام؛ اثرنواز عثمانی، نقش نرگس؛ سمیرا رضا، نقش معصومه نیکو نام؛ سشما شرما، نقش منوچهر؛ پرویز خان، نقش مهتاب؛ شیمایله خان، نقش آرش مشفق؛ ویبهو سری واستو، نقش مشفق بزرگ؛ راجیش آهوجا، نقش سمیر؛ معین شمسی، نقش ستوان فرمانده پادگان؛ منگت رام، نقش نیکونام؛ سریندر ساگر، نقش محبوبه؛ اینی شرما، نقش نادر؛ گلاب حسین، نقش ستوان رفیعی؛ راجیو شرما، نقش خسروی ساواکی؛ نتین بسین، نقش جلالی ساواک؛ کفیل احمد، نقش امین نیکونام؛ نیرج وادوال  هستند. 

مجموعه تلویزیونی «کیمیا» به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی بوده و مدیریت دوبلاژ آن را نذر امام بر عهده دارد و به زودی از کانال اردوی شبکه جهانی سحر پخش خواهد شد.

 

dbc85b9c-1cbd-4025-a3ae-a93461dd8a47

 

نظر شما