پس از وقفه طولانی تولید به علت کرونا؛

فیلمبرداری «بابا سیبیلو» تمام شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۲:۴۴:۱۷
کد خبر: ۱۰۵۲۱۵۲
فیلمبرداری «بابا سیبیلو» تمام شد
فیلمبرداری فیلم سینمایی «بابا سیبیلو» به تهیه کنندگی احمد احمدی و کارگردانی ادوین خاچیکیان در تهران به پایان رسید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، احمد احمدی تهیه کننده فیلم «بابا سیبیلو» به کارگردانی ادوین خاچیکیان با اعلام پایان فیلمبرداری این فیلم گفت: بهمن ماه سال ٩٨ پیش تولید این فیلم را آغاز کردیم و با شروع اپیدمی کرونا در اسفند ماه پیش تولید را متوقف و در خردادماه ٩٩ با اعلام شرایط عادی مجددا ادامه پیش تولید را آغاز کردیم و پس از آن وارد مرحله فیلمبرداری شدیم.

وی بیان کرد: اواسط فیلمبرداری به مدت ۲ هفته به دلیل ابتلای بهاره رهنما به کرونا ، برای حفظ سلامتی وی و دیگر عوامل فیلم، کار را تعطیل کردیم و پس از بهبود این بازیگر فیلمبرداری را ادامه دادیم.

این تهیه کننده سینما توضیح داد: «بابا سیبیلو» یک کمدی خانوادگی است که در آن از کودک ۵ ساله تا پیرمرد ١٠٠ ساله نقش آفرینی کرده اند و در طول قصه ماجراهای جذابی را رقم می زنند. فیلم یک کمدی شاد و سلامت مناسب برای تمام اعضای خانوادها است.

لواسان، شهرک غرب، نیاوران، مهرشهر، باشگاه انقلاب و جاجرود از لوکیشن های اصلی این فیلم بودند.

رضا شفیعی جم، بهاره رهنما، امیرحسین صدیق، رز رضوی، امیر نوری، یوسف صیادی، پارسیا شکوری، محمدطاها بهروز پور، خشایار راد، علی کاظمی، عباس محبوب، اردشیر کاظمی، هانیه غلامی مهرگان علوی، محمدرضا احمدی، فرهاد ریش سفیدی، آوا دهقانی، محمد پناهی، مهدی هاشم پور، زهرا گلدوست، شهلا سرشار، احمد یاوری شاد، احسان پرفکت، مرتضی دلداده، حسین روزبه، حسینعلی قورچی، یگانه ظرافتی، ابوالفضل قهرمانی بازیگران فیلم سینمایی «باباسیبیلو» هستند.

 

نظر شما