چهره‌ها و اخبار گروه فرهنگ و هنر در هفته‌ای که گذشت؛

خرس ایرانی قاچاق شد/ زمین گرم نویسنده را کارگران کرد/ جشن تولد شهرزادی‌ها/ عادل فردوسی‌پور نونوار شد/ اتفاق دردناک هفته/ ریحانه پارسا درگیر شایعات/پرستویی هم تهیه کننده شد!

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۰۵:۲۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۲۳۴۴
خرس ایرانی قاچاق شد/ زمین گرم نویسنده را کارگران کرد/ جشن تولد شهرزادی‌ها/ عادل فردوسی‌پور نونوار شد/ اتفاق دردناک هفته/ ریحانه پارسا درگیر شایعات/پرستویی هم تهیه کننده شد!
هفته گذشته مسعود مهرابی، مدیر مسئول ماهنامه فیلم، همکار پیشکسوتمان را از دست دادیم تا در ادامه اخبار تلخ این روزها اتفاق ناگوار دیگری را تجربه کنیم.
حیوان هفته؛
قطعا حیوان هفته گذشته در سینما، خرس خسرو معصومی بود که بعد از سالها ممنوعیت سر از قاچاق در محیط مجازی درآورد و با اعتراض عوامل و سازندگان این فیلم همراه بود. فیلم خرس به کارگردانی خسرو معصومی و بازی پرویز پرستویی، فرهاد اصلانی و مریلا زارعی ساخته شد که تنها در جشنواره فجر به اکران درآمد و هر که ندید این فیلم خوش ساخت معصومی را از دست داد تا این هفته خبر از قاچاق این فیلم به گوش رسید و همگان را متعجب کرد.
 
تولد هفته؛
این هفته امیر جعفری و پریناز ایزدیار کیک تولد فوت کردند و با تبریک پیاپی همکارانش در شبکه‌های مختلف اجتماعی سورپرایز شدند.
 
شایعه عجیب هفته؛
بعد از اینکه ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد و نتوانست مدرک کافی برای جدایی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی باشد و تنها مستمسکی بود برای رسانه‌های مختلف تا هرچه می‌خواهند به این شایعه دامن بزنند هفته گذشته ویدئویی از حضور ریحانه پارسا و روزبه بمانی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که واکنش ریحانه پارسا را به همراه داشت.
 
اتفاق نوی هفته؛
بازگشت عادل فردوسی پور با نود نو شاید نوترین اتفاق هفته بود که طرفداران این مجری و تهیه‌کننده ورزشی را خوشحال کرد. عادل فردوسی پور قرار است با نود نو در محیط نت برنامه‌ای جدید تولید کند که قطعا با حواشی موجود می تواند با بازخورد بسیاری همراه باشد.
 
فقدان هفته؛
هفته گذشته مسعود مهرابی، مدیر مسئول ماهنامه فیلم، همکار پیشکسوتمان را از دست دادیم تا در ادامه اخبار تلخ این روزها اتفاق ناگوار دیگری را تجربه کنیم. او که یکی از افراد با تجربه و صاحب سبک در مطبوعات بود، سالها در ماهنامه فیلم قلم زد و پروازش غم بزرگی را برای خانواده سینما و مطبوعات به جا گذاشت. در این هفته سالروز درگذشت ایرج کریمی را هم که یکی از منتقدین و سینماگران مطرح کشورمان بود تجربه کردیم تا یازده شهریور ماه مدت‌ها در ذهن مخاطبان نقدهای فنی او در دنیای سینما باقی بماند.
 
کارگردان نویسنده هفته؛
بی تردید کارگردان هفته گذشته سعید نعمت‌اله بود که پس از سالها نویسندگی برای کارگردانان شهیر سینما و تلویزیون، حالا خودش روی صندلی کارگردانی نشست تا زمین گرم را برای محرم امسال بسازد.
تهیه‌کننده بازیگر هفته؛
پرویز پرستویی تصمیم گرفته است برای کمک به خیریه‌ای و همزمان با هفته سوم ماه محرم نمایش علمدار را برای تالار وحدت افتخاری تهیه کند. این نمایش قرار است با هدف حمایت از محرومین مناطق مختلف کشور روی صحنه برود.
 
ژاپنی هفته؛
فیلم سینمایی مهمان‌خانه ماه نو با بازی مهناز افشار در محیط نت منتشر شد تا اولین تجربه بازی مهناز افشار با یک کارگردان ژاپنی در این فیلم به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی اتفاق بیفتد.
 
سیروس گرجستانی هفته؛
سیاوش طهمورث هفته گذشته برای سریال شرم جایگزین مرحوم سیروس گرجستانی شد تا ساخت این سریال به کارگردانی احمد کاوری با جایگزینی این بازیگر از سر گرفته شود. در سریال شرم بازیگرانی چون ابوالفضل پرعرب، فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، نسیم عدوی و... بازی می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز