پرس تی وی بررسی می کند؛

تاثیرات سوء تحریم های اقتصادی آمریکا بر مردم جهان

۱۳۹۹/۰۶/۱۴ - ۰۴:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۲۷۶۱
تاثیرات سوء تحریم های اقتصادی آمریکا بر مردم جهان
برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide)در شبکه پرس تی وی به بحث و گفت و گو پیرامون تاثیرات سوءتحریم های اقتصادی آمریکا بر مردم کشورهای مختلف جهان می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی کاوه تقوایی با مروری بر گزارش سازمان ملل درخصوص تاثیرات زیان بار تحریم های آمریکا بر مردم کشورهای مختلف، شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف و پیامدهای تحریم های آمریکا بر کشورهای تحت تحریم را مورد بحث و تبادل نظر قرار می دهد.

در این برنامه ضمن اشاره به درخواست گروه ها و متخصصان حقوق بشری سازمان ملل مبنی بر لغو تحریم ها در شرایط کنونی جهان به منظور مقابله بهتر با همه گیری ویروس کرونا، نگرانی های فعالان حقوق بشر درخصوص مشکلات مردم کشورهای تحت تحریم در دسترسی به اقلام و کالاهای ضروری مانند آب، مواد شوینده، برق، سوخت و غذا مورد واکاوی قرار می گیرد.

تاثیرات منفی تحریم ها بر زندگی مردم کوبا، سودان، سوریه، ونزوئلا و یمن و پیامدهای تحریم در کاهش قدرت و توان کشورهای تحت تحریم برای مقابله با ویروس کرونا از جمله محورهای مورد بحث در این برنام به شمار می رود.

«شکاف اقتصادی» ساعت 01:00 بامداد جمعه 14 شهریور از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 00:03 بامداد، یکشنبه ساعت 08:00 و 19:00 و دوشنبه ساعت 11:00 روی آنتن خواهد رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز