«العین الاسرائیلیه» شبکه العالم به بحث می نشیند؛

ناامیدی صهیونیست ها از توانایی آمریکا در تغییر حکومت ایران

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۴:۳۱:۲۰
کد خبر: ۱۰۵۲۷۸۷
چهل سال ناتوانی آمریکا در تغییر حکومت جمهوری اسلامی ایران و یاس و نا امیدی صهیونیست ها، موضوع مورد بحث «العین الاسرائیلیه» شبکه العالم است.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا، در برنامه «العین الاسرائیلیه» که اولین و قدیمی ترین برنامه تخصصی سازمان صداوسیما در حوزه «اسرائیل شناسی» است، عملکرد 40 ساله آمریکا در از بین بردن حکومت ایران، تغییر و تضعیف و سپس تلاش برای برقراری رابطه با آن ، با حضور سمیر حسن؛ نویسنده سیاسی بررسی خواهد شد. 

در این برنامه ضمن پخش گزارشی در همین رابطه از یک شبکه اسرائیلی، سمیر حسن در خصوص شگردهای آمریکا برای تحت نفوذ قرار دادن ایران به عنوان مهم ترین کشور منطقه از جمله حمله به سوریه برای بیرون راندن ایران از آنجا و تحت فشار قرار دادن حزب الله تحلیل،خود را ارائه خواهد کرد. 

همچنین در این خصوص به روابط خوب ایران با کشورهای همسایه و نیز اتحاد مردم ایران در برابر دخالت های خارجی به عنوان مهم ترین عامل موفقیت در برابر توطئه های صهیونیست ها برای رویارویی آمریکا با ایران پرداخته خواهد شد. 

«العین الاسرائیلیه» محصول دفتر العالم در بیروت است که با اجرای حنان ضیا, امشب 12 شهریور، ساعت 22 به وقت تهران از شبکه العالم روی آنتن می‎رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز