قدردانی مدیر پرستاری قرارگاه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از شبکه نسیم

۱۳۹۹/۰۶/۱۴ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۳۴۰۲
قدردانی مدیر پرستاری قرارگاه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از شبکه نسیم
دکتر سعید لک مدیر پرستاری قرارگاه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از مدیر شبکه نسیم بابت تهیه و تولید برنامه مهیج و جذاب "شوتبال" قدردانی کرد .

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مدیر پرستاری قرارگاه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در نامه ای خطاب به دکتر احسانی مدیر شبکه نسیم نوشت:برنامه هایی نظیر شوتبال با محتوای سرگرم کننده، مهیج و جذاب در شرایط کرونایی حال حاضر و با وجود اعمال محدودیت ها برای حضور در اجتماعات ، مراکز ورزشی و تفریحی و همچنین خانه نشینی اجباری هموطنان عزیزمان ، توانست تا اندازه ای فشارهای روحی و روانی ناشی از بیماری کووید ۱۹ را کاهش داد.

وی با اشاره به تجربه حضور گروه "پرستاران" در این برنامه ، خاطرنشان کرد : "شوتبال" علاوه بر امکان انجام فعالیت ورزشی برای تیم پرستاران، فرصت استفاده از فضای رسانه ای در جهت آموزش همگانی و ارائه نکات بهداشتی درخصوص کنترل و مدیریت بیماری کرونا را نیز برای ما فراهم کرد.

وی ضمن تشکر از دکتر احسانی مدیر شبکه نسیم، همچنین از تلاش های تهیه کنندگان و عوامل این برنامه که علی رغم شرایط سخت کرونایی و با رعایت پروتکل های بهداشتی باعث ایجاد روحیه شاد و نشاط در بین مردم شده اند، قدردانی کرد.

سری جدید شوتبال با ۲۴ مسابقه فیزیکی و تمرکزی  طراحی شده  که در این مسابقه در دو بخش مستقل آقایان و خانم ها گروهها شامل سرگروه و دو همیار  با هم به رقابت می پردازند. در برخی از قسمت های این فصل ، شوتبال میزبان بانوان ورزشکاری است که دارای نشان ملی و بین المللی هستند اما در سطح کشور چندان شناخته شده نیستند و یا از سوابق ورزشی در گذشته برخوردارند اما هم‌اکنون در عرصه های دیگری نقش آفرینی می کنند و برای جامعه موثرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز