با معرفی داوران بازبین؛

ارزیابی آثار دریافتی همایش «تئاترمان» آغاز شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۲:۰۶:۱۴
کد خبر: ۱۰۵۳۷۶۸
ارزیابی آثار دریافتی همایش «تئاترمان» آغاز شد
دبیر نخستین همایش سراسری تئاتر آپارتمانی «تئاترمان» گفت: بازبینی و ارزیابی آثار دریافتی همایش با داوری ایوب آقاخانى، توحید معصومى و امیرحسین شفیعى در حال برگزاری است و نتایج به زودی منتشر می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، محمود صابری دبیر نخستین همایش سراسری تئاتر آپارتمانی «تئاترمان» با اعلام این خبر گفت: بازبینی و ارزیابی آثار دریافتی همایش با داوری ایوب آقاخانى، توحید معصومى و امیرحسین شفیعى در حال برگزاری است.

صابری در خصوص تعداد آثار دریافتی دبیرخانه همایش «تئاترمان» ادامه داد: در مهلت مقرر برای ارسال فیلم نمایشنامه‌های پذیرفته شده ۴۰ گروه توانستند فیلم آثار خود را در قالب و فرمت‌های اعلام شده در فراخوان همایش ارسال کنند.

دبیر نخستین همایش سراسری تئاتر آپارتمانی «تئاترمان» در مورد زمان اعلام نتایج نهایی این رویداد گفت: گروه‌هایی که توانستند تا مهلت مقرر فیلم آثار خود را به دست دبیرخانه همایش برسانند توسط هیئت بازبینی و داوری همایش ارزیابی و نتایج آن تا ۲۳ شهریورماه اعلام خواهد شد.

گفتنی است، پیش از این دبیرخانه نخستین همایش سراسری تئاتر آپارتمانی در قرنطینه که با عنوان «تئاترمان» شناخته می‌شود، با توجه به استقبال شرکت‌کنندگان و در خواست‌های مکرر آن‌ها مبنی بر افزایش مهلت ارسال فیلمِ آثار به این رویداد، آخرین فرصت گروه‌های شرکت‌کننده برای ارسال فیلم اثر خود را تا پایان مردادماه تمدید کرده بود.

مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری بعد از شیوع کرونا و ضرورت قرنطینه و فاصله‌گذاری اجتماعی که تعطیلی سالن‌های تئاتر را به همراه داشت، بر آن شد تا راهکارهایی را برای ادامه فعالیت اهالی تئاتر در منزل و همین‌طور تأمین توقعات مخاطبین تئاتر در قرنطینه بیاندیشد و همایش «تئاترمان» که در واقع فراخوانی برای تولید تئاتر آپارتمانی در قرنطینه است، یکی از این راهکارها بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز