آخرین مجوز های دفتر جشنواره ها ی سازمان سینمایی اعلام شد؛

اولین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه «صنعت بیمه» برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۲۳:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۳۹۱۹
اولین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه «صنعت بیمه» برگزار می‌شود
دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی مجوز برگزاری برای اولین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه "صنعت بیمه"،اولین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه"سابات"و اولین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه "سلفی20"را صادرکرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی در پاسخ به درخواست برگزاری برای اولین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه "صنعت بیمه"،از تاریخ 3تا6 آذر99 در شهر تهران و به دبیری امیر کرم یزدی با رعایت آیین نامه هیأت وزیران و اصلاحات بعدی آن در خصوص نظارت بر نمایش آثار دیداری، شنیداری موافقت کرد.

همچنین دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی در پاسخ به درخواست برگزاری اولین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه"سابات"از تاریخ 10 تا13آبان99 در شهر یزد و به دبیری مجید جوادیان زاده با رعایت آیین نامه هیأت وزیران و اصلاحات بعدی آن در خصوص نظارت بر نمایش آثار دیداری، شنیداری موافقت کرد.

این خبر می افزاید؛ دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی در پاسخ به درخواست برگزاری اولین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه"سلفی20"از تاریخ 1مهر تا5 آبان99 در فضای مجازی و به دبیری مریم دوستی با رعایت آیین نامه هیأت وزیران و اصلاحات بعدی آن در خصوص نظارت بر نمایش آثار دیداری، شنیداری موافقت کرد.

نظر شما