نگاه «ما مردم» به انتخابات آمریکا در سایه ناآرامی‌های مدنی

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۴:۵۶:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۳۹۲۳
نگاه «ما مردم» به انتخابات آمریکا در سایه ناآرامی‌های مدنی
ناآرامی‌های مدنی گسترده در آمریکا در آستانه برگزاری انتخابات در این کشور عنوان موضوعی است که در برنامه این هفته «ما مردم» شبکه پرس تی به بحث و بررسی گذاشته می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی، دیدگاه ترامپ نسبت به این رقابت انتخاباتی و حمله وی به رقیب دموکرات خود، جو بایدن به عنوان ابزاری از چپ گرایان تندرو را که از آمریکا متنفرند،  به بحث و گفت و گو می‌گذارد.

این برنامه با اشاره به تلاش ترامپ برای نشان دادن «شورش، غارت، آتش سوزی و خشونت» در شهرهای حامی و تحت حمایت دموکرات ها و حمله وی به بایدن به عنوان نامزد قانون گریزی و بی نظمی‌ به منظور تحریک مردم و به دست آوردن رای بیشتر به واکاوی تلاش های متقابل بایدن برای مقصر نشان دادن ترامپ در خشونت ها و ناآرامی‌های ماه‌های اخیر می‌پردازد.

در ادامه این برنامه با نگاهی به علاقه ترامپ و بایدن به زخم های نژادی باز آمریکا و بهره برداری دو رقیب از این مسئله به نفع برنده شدن در انتخابات، سه بحران مهم پیش روی دونالد ترامپ شامل همه گیری کرونا، عمیق ترین رکود اقتصادی از دوران رکود بزرگ و درگیری داخلی بر سر مسئله نژاد پرستی را به نقد و تبادل نظر می‌گذارد.

بخش دوم این برنامه، تلاش ثروتمندان آمریکایی برای نفوذ در انتخابات پیش رو و تاثیر در نتیجه نهایی آن را بررسی می‌کند.

«ما مردم» شنبه 15 شهریور ساعت 21 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌ شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:05 بامداد، 8 و 19 و سه شنبه ساعت 4 روی آنتن می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز