رویدادهای نمایشگاه IFA ۲۰۲۰ در ایران؛

پوشش اخبار نمایشگاه برلین در آپارات

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۹:۳۵:۴۱
کد خبر: ۱۰۵۴۰۵۲
پوشش اخبار نمایشگاه برلین در آپارات
آپارات اخبار نمایشگاه IFA 2020 برلین رویدادهای حوزه فناوری را به طور کامل پوشش می دهد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، نمایشگاه IFA به عنوان بزرگترین نمایشگاه حوزه تکنولوژی در جهان همه ساله در برلین برگزار می‌شود. امسال نیز همزمان با شیوع ویروس کرونا این نمایشگاه در ابعاد کوچکتر اما با حضور بازیگران اصلی در حال برگزاری است. IFA 2020 در حالی تحت تاثیر همه گیری ویروس کرونا برپا شده است که درهای ورودی به روی بازدیدکنندگان بسته است و علاقه‌مندان از طریق شیوه‌های آنلاین می‌توانند مهمترین رویدادهای این نمایشگاه را از همه جای دنیا مشاهده کنند.

آپارات نیز امسال در این نمایشگاه یک نماینده دارد که تنها فرد ایرانی حاضر در IFA 2020  است و گزارش‌های کاملی را از متن و حواشی این رویداد در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. بدین ترتیب آپارات تنها پوشش دهنده این نمایشگاه در ایران است که ویدیوهایی به زبان فارسی از آنچه در حال برگزاری است منتشر می‌کند. این ویدیوها و گزارش‌ها در صفحه اول آپارات با عنوان « نمایشگاه فناوری IFA 2020 » در حال نمایش است و همچنین از طریق کانال آپارات شهروز چرکچی قابل تماشا است.

نمایشگاه IFA 2020  تا 9 سپتامبر ادامه دارد و تازه‌های دنیای تکنولوژی آن از جمله اخرین فناوری‌ها و رویدادها از طریق آپارات هر روز به علاقه‌مندان معرفی می‌شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز