کاری از مرکز مستند سوره حوزه هنری؛

«غلامعلی»، روایت طلبه جهادی در بحران کرونا

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۳:۴۲:۴۰
کد خبر: ۱۰۵۴۴۲۷
«غلامعلی»، روایت  طلبه جهادی در بحران کرونا
مستند «غلامعلی» به تهیه کنندگی سعید صفار و کارگردانی مصطفی فتاحی چهارشنبه ۱۸ شهریور ساعت ۲۰ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سعید صفار، در رابطه با موضوع این مستند گفت: «غلامعلی» روایت یک طلبه جهادی است که در بحران کرونا و درگیری شدید استان قم با این بیماری به ناچار مراسم عروسی خود را برگزار نمی‌کند و با اختیار و علاقه خود همراه با همسرش وارد بیمارستان‌های قم شده و اقدام به فعالیت‌های جهادی و کمک به کادر درمانی می‌کند.

وی تصریح کرد: سوژه مستند ما طی چند ماه درگیری کشور به شکل‌های مختلف اقداماتی را انجام می‌دهد که ما آن را در این مدت زمان به تصویر کشیده‌ایم و البته او همچنان در این عرصه در حال خدمت‌رسانی است.

تهیه کننده مستند «غلامعلی» اظهار داشت: برای ساخت این مستند شرایط خاصی را پشت سر گذاشتیم، چراکه ضبط در بیمارستان‌ها دچار مشکلاتی می‌شد که کار را سخت می‌کرد و از طرف دیگر سلامت گروه فیلم ساز نیز از اولویت‌های ما بود. به هر حال باید گفت تولید مستند در شرایط فعلی یک نوع مستند سازی در بحران است و تجربه‌ای تازه برای ما بود.

این تهیه کننده مستندساز در پایان با اشاره به حمایت مرکز مستند سوره حوزه هنری از این مستند گفت: به اعتقاد توجه به تولید آثار در رابطه با بحران کرونا نباید رها شود و همان طور که این ویروس همچنان در حال پیش روی هست باید نسبت به فعالیت‌ها و اقدامات جهادی افرادی هم چون غلامعلی سخن بگوییم و بی شک نمونه‌های بسیاری هم چون او وجود دارند که امیدوارم با حمایت نهادهای متولی تولید مستند در کشور شاهد آثار دیگری نیز باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز