رسوایی هواپیمایی کانادا؛

آزار مسافران در پرواز کانادا

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۴:۴۰:۵۲
کد خبر: ۱۰۵۴۴۸۸
آزار مسافران در پرواز کانادا
برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Brecha Económica) شبکه هیسپان تی وی به موضوع رسوایی هواپیمایی کانادا می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این برنامه به رسوایی و آزار و اذیت مسافران توسط هواپیمایی کاناداو همچنین اختلافات موجود بین کانادا و ایالات متحده  می پردازد. کانادا دهمین اقتصاد بزرگ  جهان و دومین کشور بزرگ از نظر وسعت سرزمینی است ، با این حال فقط 37.5 میلیون نفر سکنه دارد. برای بسیاری، این کشور به عنوان یکی از خوشبخت‌ترین کشورها در جهان شناخته می شود اگرچه اخیرا  این محبوبیت افت کرده است.

در این برنامه نه تنها به اختلافات موجود بین کانادا و ایالات متحده بلکه به طور خاص به موضوع مشکلات شرکت هوایپمایی کانادا پرداخته می شود که ظاهرا کشور شمالی سعی در پنهان کردن آن دارد. همچنین نگاهی خواهی داشت به تنش ها بین کانادا و همسایه جنوبی آن در جبهه اقتصادی و سیاسی که در حال افزایش است.

 برنامه «شکاف اقتصادی» با بررسی موارد فوق، با اجرای مهدیه اسماعیل پور، کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی وی است که برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی به صورت زبان گردانی، روزهای دوشنبه ساعت 5:30 به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن همان روز ساعات10:30،14،19:30 و روز  سه شنبه ساعت3:30 ،13و 17:30روی آنتن هیسپان تی وی می‌رود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز