اختتامیه « مهرواره شعر و داستان جوان سوره» اعلام شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۳:۲۲:۴۶
کد خبر: ۱۰۵۴۹۳۸
اختتامیه « مهرواره شعر و داستان جوان سوره» اعلام شد
اختتامیه هفدهمین« مهرواره شعر و داستان جوان سوره»، 12 آبان برگزار می شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در حالی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، برگزاری اختتامیه هفدهمین«مهرواره شعر وداستان جوان سوره» 98، با تاخیر روبرو شده است، سرانجام تاریخ قطعی و نحوه برگزاری اختتامیه مشخص شد، به گزارش دبیرخانه مهرواره، برگزاری اختتامیه به صورت اینترنتی و در روز دوازدهم آبان خواهد بود.

 در حالی که هر ساله «مهرواره شعر و داستان جوان سوره» با نظم و ترتیب خاص و در زمان مشخص شده برگزار شده و اختتامیه آن به صورت حضوری برگزار می شد، امسال به دلیل شیوع کرونا، برگزاری مراسم اختتامیه با دشواری های بسیاری روبرو شده است ، اما سرانجام تاریخ برگزاری مراسم اختتامیه برای دوازدهم آّبان مشخص شد.

 بنابراین گزارش، بعد از پایان داوری ها در بخش شعر، از آنجا که امکان دعوت از راه یافتگان و شعر خوانی حضوری آنها وجود ندارد، با تغییراتی که در شیوه برگزاری مهرواره صورت گرفته است، اشعاربرگزیده توسط راه یافتگان خوانده و ضبط شده است، داوران آثار نیز درباره اشعار توضیحاتی ارایه کرده اند که همگی این بخش ها بعد از ضبط ، تدوین شده و آماده پخش به صورت مجازی است.

علاوه بر این، قرار است کارگاه های آموزشی نیز که به صورت گروهی و با حضور راه یافتگان برگزار می شد ، امسال به صورت مجازی برگزار شود.

در بخش «داستان» ، نیز اساتید مطرح داستان نویسی کشور، علاوه بر داوری آثار، داستان های برگزیده را نقد کرده و درباره آنها اظهار نظر کرده اند که نقدهای اساتید در این زمینه نیز به صورت ضبط شده در فضای مجازی ارایه خواهد شد.

 

نظر شما