در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان؛

نمایش مجازی، داوری ها از تهران

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۲:۲۶:۱۱
کد خبر: ۱۰۵۵۴۶۲
نمایش مجازی، داوری ها از تهران
طبق شنیده‌ها قرار است داوری سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در تهران و در بخش سینمایی به شکل حضوری برگزار شود.

 به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از ۲۷ مهر لغایت ۲ آبان ۱۳۹۹ به صورت مجازی و نمایش آنلاین، در قالب رقابتی در دو بخش «مسابقه سینمای ایران» و «مسابقه سینمای بین‌الملل» به دبیری علیرضا تابش برگزار خواهد شد اما هنوز نکاتی درباره شکل داوری و همچنین نمایش آثار جشنواره ناگفته مانده است.

سی و سومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اولین چالش جدی برگزاری جشنواره‌های سینمایی همزمان با شیوع ویروس کرونا است و حال طبق شنیده‌ها قرار است داوران این جشنواره آثار را از تهران داوری کنند.

بر همین اساس فیلم‌های بلند داستانی و سینمایی صرفا به صورت محدود برای داوران نمایش داده خواهد شد و بخش فیلم‌های کوتاه و نیمه بلند از طریق فضای آنلاین و مجازی برای دیگر علاقه‌مندان پخش خواهد شد.

۱۹۷ فیلم کوتاه، ۵۱ انیمیشن کوتاه، ۹۳ وب‌سری، ۲۱ فیلم بلند داستانی و ۱۲ فیلم‌ سینمایی و انیمیشن ایرانی در جشنواره سی و سومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان حضور خواهند داشت. دبیری این دوره از جشنواره بر عهده علیرضا تابش مدیر بنیاد سینمایی فارابی است.

امید پویانفر

 

 

نظر شما