از زاویه نگاه «انداز جهان» شبکه سحر؛

دیپلماسی فعال ایران چگونه به ناکامی آمریکا انجامید

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۷:۱۹:۵۸
کد خبر: ۱۰۵۵۶۴۶
دیپلماسی فعال ایران چگونه به ناکامی آمریکا انجامید
سفرهای اخیر مقامات بلند پایه کشورهای مختلف به ایران و دیپلماسی قوی ایران درعرصه سیاست خارجی در این برنامه از «انداز جهان» کانال اردوی شبکه سحر ارزیابی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، دیپلماسی قوی ایران در پی سفرهای اخیر مقامات رسمی کشورهای مختلف از جمله وزیر خارجه سوئیس و وزیر دفاع  و وزیر خارجه هند به ایران و ناکامی آمریکا در منزوی کردن ایران با حضور دکتر حاجی مینه؛ کارشناس امور بین الملل و ثاقب اکبر از اسلام آباد به صورت تلفنی بررسی خواهد شد. 

در این برنامه درخصوص سخنان ریاست جمهوری ایران در ملاقات با وزیر خارجه سوئیس و گوشزد کردن تخلفات دیپلماتیک و خلاف پروتکل های جهانی توسط آمریکا از جمله ترور مقام مسئول نظامی ایران(شهید حاج قاسم سلیمانی)  که در سفری رسمی مهمان کشوری دیگر بوده است، بحث و گفت و گو خواهد شد.

نگاهی به بیانات کاسیس وزیر خارجه سوئیس در دیدار با حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران و محمد جواد ظریف؛ وزیر امور خارجه درباره پیشرفت در اجرای نقشه راه دوجانبه که شامل امورت جاری و مالی، حقوق بشر و همکاری در زمینه های علمی، زیست محیطی، سلامت، مالکیت معنوی و امنیت هسته ای است، از مباحث دیگر مطروحه در این برنامه خواهد بود. 

«انداز جهان» به تهیه کنندگی سید حسام مهاجری و اجرای علی عباس، امروز  18 شهریور ساعت 20:30 دقیقه به وقت تهران به طور زنده به روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز