«خط فرضی» به لندن می‌رود

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۰۴:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۵۶۶۳
«خط فرضی» به لندن می‌رود
فیلم سینمایی «خط فرضی» برای رقابت در شصت و چهارمین دوره جشنواره فیلم لندن BFI دعوت شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیلم سینمایی «خط فرضی» به نویسندگی و کارگردانی فرنوش صمدی و تهیه‌کنندگی علی مصفا در شصت و چهارمین دوره جشنواره فیلم لندن BFI حضور خواهد داشت.

سینمایی «خط فرضی» اولین نمایش فستیوال لندن در اروپا خواهد بود و در قسمتی از نامه دعوت فیلم که توسط مدیر جشنواره امضا شده، آمده است: «هیئت انتخاب ما عمیقا تحت تاثیر اولین تجربه فیلم سینمایی فرنوش صمدی قرار گرفته این فیلم بشیار قوی و چالش برانگیز است.»

در بخش دیگری از این نامه آمده است: «داستان فیلم بسیار استادانه روایت شده و اجرای سحر دولتشاهی کاملا خیره کننده است. ما علاقه‌مندیم فرصت را غنیمت دانسته و فیلم «خط فرضی» را برای مخاطبان بریتانیایی در شصت و چهارمین دوره این جشنواره به نمایش بگذاریم.»

سحر دولتشاهی، پژمان جمشیدی، حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، امیررضا رنجبران، صدف عسگری، محمد حیدری و بازیگر خردسال: آیلین جاهد بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی خط فرضی آمده یک معلم مدرسه از تهران در حال آماده شدن برای شرکت در یک عروسی در شمال ایران است هنگامی که شوهرش ناگهان او را از رفتن منع می‌کند او تصمیمی می‌گیرد که...

نظر شما