خبر جدید درباره عصر جدید

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۲:۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۰۵۶۰۵۲
خبر جدید درباره عصر جدید
دومین و آخرین برنامه اعلام نتایج از دور دوم مسابقه بزرگ «عصر جدید: ، امروز چهارشنبه ۱۹شهریورماه، روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت تا با اعلام آرای مردمی، برگزیدگان قسمت‌های ششم تا دهم هم مشخص شوند و جدول ۲۰ استعداد برتر که به نیمه‌نهایی عصرجدید راه می‌یابند، کامل شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، امشب، بعد از خبر ساعت ۲۲ معلوم خواهد شد که از میان گروه پرواز و گروه به‌نگار در برنامه ششم، گروه قشقایی و سروش فرهمند در برنامه هفتم، مصطفی حسنلو و گروه نسل‌جدید در برنامه هشتم، صالح سخندان و گروه بچه‌ی‌شهر در برنامه نهم و داریوش سوسنی و گروه اعجوبه‌های کوچک در برنامه دهم، کدام اجراها رای بیشتری از مردم کسب کرده‌اند و همچنین، کدام اجراها می‌توانند از بشیر حسینی، آریا عظیمی‌نژاد و احسان علیخانی، رای نجات دریافت کنند و راهی نیمه‌نهایی شوند. پیشتر، امین حیایی و رویا نونهالی با رای نجات به عرفان طهماسبی و علی فریادی، از این امکان خود، استفاده کرده بودند.

بعد از این برنامه، «عصرجدید» وارد مراحل تولید مرحله نفسگیر نیمه‌نهایی خواهد شد و استعدادها در باشگاه مهارت، برای رسیدن به اجرایی بهتر و فینالیست‌شدن، تمرین خواهند کرد و آموزش خواهند دید.

 

نظر شما