روند تعطیلی رسانه های فلسطینی در «پرونده های فلسطین»

۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۰۲:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۶۱۶۰
روند تعطیلی رسانه های فلسطینی در «پرونده های فلسطین»
برنامه این هفته «پرونده های فلسطین» (palestie files) در شبکه پرس تی وی با اشاره به تعطیلی چندین دفتر تلویزیونی فلسطین و موسسات فلسطینی در قدس به بررسی اقدام رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن رسانه های فلسطینی در داخل و خارج از اسرائیل می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی حسین الشیماری با نگاهی به اقدامات رژیم صهیونیستی در بستن دفاتر رسانه های مختلف در سرزمین های اشغالی، اهدافی را که این رژیم از بستن و مسدودسازی رسانه ها در فلسطین دنبال می کند ، مورد واکاوی قرار می دهد.

این برنامه با اشاره به بسته شدن شبکه تلویزیونی Palestine TV تلویزیون دولتی این کشور توسط رژیم صهیونیستی به بحث و گفت و گو درخصوص حمله نیروهای این رژیم به دفتر این تلویزیون در ماه نوامبر و بازداشت شش نفر از مدیران ارشد آن خواهد پرداخت.

نگاهی به نقش رسانه های فلسطینی در بازگویی حقایق و افشا کردن جنایات رژیم صهیونیستی و اقدام رژیم صهیونیستی در بستن موسسات فلسطینی و نقض توافقنامه اسلو از دیگر محورهای مورد بررسی در این برنامه است.

«پرونده های فلسطین» با اجرای وسام البحرانی جمعه 21 شهریور ساعت 12:00 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز جمعه ساعت 00:03، شنبه ساعت 13:00 و 20:00، یکشنبه ساعت 04:00 ، دوشنبه ساعت 11:00 و 17:00 و سه شنبه ساعت 15:00 روی آنتن خواهد رفت

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز