سرای احسان مهمان برنامه «ما ایرانی‌ها»

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۶۲۱۴
سرای احسان مهمان برنامه «ما ایرانی‌ها»
یازدهمین قسمت برنامه «ما ایرانی‌ها» پنج شنبه20 شهریور ماه ساعت ۲۲ میزبان مدیرعامل مدیر عامل موسسه خیریه حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، یازدهمین قسمت از برنامه ترکیبی “ما ایرانی ها” که پنجشنبه ها ساعت۲۲ از شبکه پنج سیما پخش می شود، علی سلیمانی میزبان علیرضا طاهری مدیرعامل مدیر عامل موسسه حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی ( سرای احسان ) است که اقدام به راه اندازی مرکزی برای نگهداری شبانه روزی و رایگان  بیماران روانی مزمن بی‌سرپرست، بدسرپرست و بی‌بضاعت کرده است .

مدیرعامل این موسسه نیکوکاری در برنامه این هفته “ما ایرانی ها” از تلاشهای خود به کمک های بشر دوستانه ، رفع محرومیت زدایی در مناطق محروم ، راه اندازی سرای احسان به جهت نگهداری بیماران روانی مزمن با هدف درمان و تحقیقات صحبت خواهد کرد.

برنامه «ما ایرانی ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی که پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۲ و تکرار آن جمعه ساعت ۱۹ پخش می شود و در مورد اقدامات خیرین و دلایل اقدام آنها صحبت میشود. “ما ایرانی ها” سعی دارد تا نمای جدیدی از نیات و قلب های مردمی که به هر شکلی برای بهتر شدن زندگی هموطنان خود تلاش میکنند، را نشان دهد.

مخاطبان برنامه "ما ایرانی ها " می توانند پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۵۱۰  با ما در میان بگذارید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز