در برنامه "شکلات تلخ" گروه اجتماعی شبکه پنج؛

مردان راحت‌تر ترک می‌کنند یا زنان؟/ آمار دختران و پسران نوجوان درگیر با مواد مخدر در"شکلات تلخ"/ آیا ورزشکاران هم معتاد می‌شوند؟/ببینید

۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۶۵۸۶
مردان راحت‌تر ترک می‌کنند یا زنان؟/ آمار دختران و پسران نوجوان درگیر با مواد مخدر درشکلات تلخ/ آیا ورزشکاران هم معتاد می‌شوند؟/ببینید
برنامه "شکلات تلخ" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی، روزهای شنبه و سه شنبه حوالی ساعت 13:30 و روزهای یکشنبه و چهارشنبه 00:30 بامداد روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برنامه تلویزیونی "شکلات تلخ" این هفته با محوریت اعتیاد در خانواده ایرانی و تأثیر آن بر فرزندان پخش می‌شود. 

مجتبی احمدی تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی گفت: در ادامه پرداختن به آسیب‌های اجتماعی موثر بر از هم گسیختگی خانواده ایرانی به سراغ اعتیاد رفتیم که یکی از محوری‌ترین دلایل موثر بر شکست خانواده و حتی پدیده کودکان کار و خیابان است. 

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و آسیب‌های ناشی از اعتیاد که در سالهای اخیر آمار و ارقامی متفاوت به خود گرفته است و نمودار موجود نشان از این دارد که گرایش دختران در سالهای اخیر به اعتیاد بیش از گذشته است و حتی کارشناسان معتقدند سن اعتیاد نیز در سال‌های اخیر کاهش داشته است با کارشناسان و پژوهشگران حوزه اعتیاد و البته افراد آسیب‌دیده این مقوله در برنامه روز شنبه به گفت و گو نشستیم. 

تهیه‌کننده برنامه "شکلات تلخ" می‌گوید: در برنامه‌های این هفته تصمیم داریم زوایای مختلفی را در خصوص گرایش به مواد مخدر، تأثیر والدین بر اعتیاد فرزندان، چگونگی دستیابی فرزندان به مواد مخدر، شرایط روحی و روانی مصرف‌کنندگان و راهکاری‌های موثر در ترک و دوری را بررسی و تحلیل کنیم. در این برنامه که با حضور دکتر اقطار کارشناس و پژوهشگر حوزه اعتیاد و یک فرد نجات یافته که این روزها به عنوان مشاور در یکی از مراکز فعالیت می‌کند و چند فرد درگیر از سن و سال مختلف تولید شده است؛ قرار است داستان اعتیاد را شاید قابل لمس‌تر از دیگر بسته‌های رسانه‌ای با مخاطبمان درمیان بگذاریم. 

احمدی در پایان گفت: در برنامه روز سه شنبه به بحث اعتیاد در مشاغل مختلف از جمله رشته‌های مختلف ورزشی، هنری و ... نیز خواهیم پرداخت. 

برنامه  "شکلات تلخ" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی، روزهای شنبه و سه شنبه  حوالی ساعت 13:30 و روزهای یکشنبه و چهارشنبه 00:30 بامداد با اجرای مهدی اسماعیل‌تبار، روان شناس فرهنگی روی آنتن می‌رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز