آیا سریال های تلوزیون با ورود سریال نمایش خانگی کمرنگ شدند؟ (بخش نخست)

مردم سریال خوب را می بینند چه در تلویزیون و چه در نمایش خانگی!

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۰۴:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۶۸۸۷
مردم سریال خوب را می بینند چه در تلویزیون و چه در نمایش خانگی!
با گرم شدن بازار سریال های نمایش خانگی و جذابیت های مرسوم این رسانه به دلیل محدودیت های پایین در قصه گویی و گریم و پوشش بازیگران،بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که رسانه ملی از این پس کار سختی در جذب مخاطب دارد.خبرگزاری برنا در گفت و گو با خانواده رسانه ملی موضوع را بررسی میکند.

 امیر پور رحمانی تهیه کننده سینما و تلویزیون  در پاسخ به اینکه آیا سریال های نمایش خانگی باعث شده است که مردم به دیدن  سریال های تلویزیون علاقه ایی  نداشته باشند  به خبرنگار سرویس فرهنگ وهنر برنا گفت: اگر تلویزیون بتواند در ساخت آثار نمایشی کار خودش را خوب و با کیفیت  انجام دهد و نمایش خانگی هم به همین شکل جلو رود و پیشرفت کند هردو مخاطبان خود را خواهند داشت. اما من فکر می کنم  این مساله خیلی تاثیر گذار نبوده چون مردم اگر کار خوبی ببینند به سمتش می آیند اما اگر خوب نباشد از آن روی بر می گردانند و امروزه که سریال های نمایش خانگی روی کار آمدند کارشان ضعیف شده و از مردم فاصله گرفتند. تلویزیون باید سریال های خوبی بسازد تا مردم به آن روی بیاورند درواقع  فردی که به سمت دیدن سریال و فیلم گرایش دارد هم فیلم های نمایش خانگی را دنبال می کند و هم سریال های تلویزیون را می بیند و برایش فرقی ندارد اما به هر شکل اگر نمایش خانگی کار خوبی ارائه دهد مردم بیشتر جذب می شوند اما الان فیلم هایی که توسط نمایش خانگی  پخش می شود در مجموع خیلی ضعیف و برخی از آن ها تکراری است.

 این تهیه کننده  تصریح کرد: فرق سریال های نمایش خانگی با  سریال ها در تلویزیون این است که تلویزیون سریال را رایگان پخش می کند  اما برای دیدن سریال های نمایش خانگی باید پول پرداخت کرد به هر حال تلویزیون هم ببیننده ی خود را دارد اما مانند سابق نیست .

پوررحمانی در پایان گفت :در مجموع  باید بگویم اینکه مردم به سمت تلویزیون نمی روند هیچ ربطی به ساخت  سریال های نمایش خانگی ندارد . مردم سریال خوب را دنبال می کنند و مدیوم آن خیلی فرق ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز