آیا سریال های تلویزیون با ورود سریال نمایش خانگی کمرنگ شدند؟

پیمان جعفری: کاهش مخاطبان تلویزیون ربطی به شبکه نمایش خانگی ندارد

۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۳:۲۵
کد خبر: ۱۰۵۷۱۳۵
پیمان جعفری: کاهش مخاطبان تلویزیون ربطی به شبکه نمایش خانگی ندارد
با گرم شدن بازار سریال های نمایش خانگی و جذابیت های مرسوم این رسانه به دلیل محدودیت های پایین در قصه گویی و گریم و پوشش بازیگران،بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که رسانه ملی از این پس کار سختی در جذب مخاطب دارد.خبرگزاری برنا در گفت و گو با خانواده رسانه ملی موضوع را بررسی می کند.

پیمان جعفری تهیه کننده سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر برنا گفت: اصولا نمایش خانگی باعث نمی شود که مردم سریال تلویزیون را نبینند و اگر مخاطبان تلویزیون کاهش پیدا کرده‌اند ربطی به شبکه نمایش خانگی ندارد، در واقع  مردم به اندازه‌ای وقت دارند که هم سریال نمایش خانگی را ببینند و هم سریال های تلویزیونی را مشاهده کنند اما آن ها انتخاب می کنند که کدام سریال را  در کجا ببینند.

جعفری در ادامه اظهار داشت: در واقع ممکن است تا 3 قسمت از سریال را ببینند و بعد اگر به دلشان ننشیند دیگر تماشا  نکنند. حدود چند سال پیش صدا و سیما سریالی به نام «سرقت از بانک» را روی آنتن برد این فیلم اسپانیایی بود و کسی  نه این فیلم را می شناخت و نه بازیگرانش شناخته شده بودند اما به شدت بازدید بالایی گرفت و مخاطبان زیادی جذب کرده بود. تلویزیون شرایط خاصی برای ساخت سریال دارد اما نمایش خانگی در شرایط آزادتری می تواند فیلم و سریال بسازد، در واقع تلویزیون تابع سیاست های دولتی و حکومتی است اما نمایش خانگی دستش بازتر است، می توان این دو نوع شبکه را به مدرسه دولتی و مدرسه غیر انتفاعی تشبیه کرد اما با این حال به نظر من هیچ ربطی ندارد که سریال های نمایش خانگی باعث شود مردم از تلویزیون و فیلم هایش دورشوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز