«شبانه سیاسی» از سیاست زیر پوست اقلیم کردستان می گوید

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۴:۰۲:۴۱
کد خبر: ۱۰۵۷۳۳۹
«شبانه سیاسی» از سیاست زیر پوست اقلیم کردستان می گوید
اهداف سفر مصطفی الکاظمی؛ نخست وزیر عراق به اقلیم کردستان پیامدهای سیاسی این سفر در برنامه امشب «شبانه سیاسی» بررسی می شود.

 

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، پیام نخست وزیر عراق؛ مصطفی الکاظمی برای مردم و سیاستمداران اقلیم کردستان و اهداف وی از این سفر در این برنامه از «شبانه سیاسی» با حضور هنر مزوری؛ کارشناس سیاسی و اژدر پیری؛ کارشناس امور بین الملل ارزیابی خواهد شد.

اهمیت ویژه موضوع گمرک و دروازه های مرزی و سفر ابراهیم خلیل و باشماخ به همین منظور، چشم انداز آمادگی اقلیم برای مدیریت و نظارت مشترک بر همه گذرگاه های گمرکی، دستاوردهای گفت و گوی الکاظمی با سیاستمداران اقلیم و بازتاب سفر وی در رسانه های اقلیم از موضوعاتی است که کارشناسان برنامه به آن خواهند پرداخت.

وحدت و انسجام بین کُردها و دولت مرکزی و تاثیر آن بر مسائل سیاسی، امنیتی و اقتصادی عراق و پیش بینی ها از مسیر آتی روابط اقلیم کردستان و دولت مرکزی نیز از جمله مباحث مهم دیگری است که به آن پاسخ داده خواهد شد.

«شبانه سیاسی» به تهیه کنندگی؛ رستم نادری، دستیاری تهیه؛ علی اکبر اسماعیل زاده و اجرای؛ رسول شیخکانلو امشب 22 شهریور ساعت 21:30 دقیقه به وقت تهران به طور زنده به روی آنتن کانال کردی شبکه سحر خواهد رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز