«آینه بغل» به آذری دوبله می شود

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۴:۲۸:۳۴
کد خبر: ۱۰۵۷۳۶۳
«آینه بغل» به آذری دوبله می شود
مراحل زبانگردانی و دوبله فیلم سینمایی «آینه بغل» به زبان آذری در شبکه سحر به پایان رسید و بزودی از این شبکه برون مرزی برای مخاطبان آذری زبان پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، رحمان مفاتحی مدیریت زبانگردانی و دوبلاژ این فیلم سینمایی بیان کرد: ترجمه دیالوگ های این فیلم به زبان آذری توسط فاطمه فخیمی انجام شد و تدوین «آینه بغل» را مهدی لطفی آزاد برعهده داشته است.

رحمان مفاتحی با بیان این که ساخت افکت ها و موسیقی متن این فیلم از مشکلات کار بود، ادامه داد: این مرحله از فرآیند ترجمه و دوبله نیز تماما توسط آموزشگاه «نقاب» درمرکز تبریز انجام شده است. 

سایر عواملی که در دوبله این فیلم نقش داشته اند عبارتند از: ترجمه و ویرایش به زبان آذری فاطمه فخیمی، تدوین، ساخت افکت ها و اپراتور صدا مهدی لطفی آزاد، سولماز مهرجویی به جای شخصیت شهرزاد (با بازی یکتا ناصر)، حمید مجدآبادی دو شخصیت پدرمهناز و پاشا (با بازی غلامرضا نیکخواه)، یونس کبیردر نقش مرتضی (با بازی جواد عزتی)، صالح سبزواری شخصیت شاهرخ (محمدرضا گلزار) فاطمه حسینی دو شخصیت زن شاغل در لابی و مژگان (با بازی بهاره رهنما و مه لقا باقری) فرناز قالی باف شخصیت مهناز (با بازی نازنین بیاتی). 

فیلم سینمایی «آینه بغل» داستان پسری به نام «مرتضی» است که در یک مرکز تعمیر و فروش خودرو کار می کند و به مناسبت سالگرد نامزدی اش از محل کارش ماشین گران قیمتی را به عنوان امانت برمی دارد، در حالی که نامزدش سوار ماشین است و مرتضی برای خرید می رود به ناگاه ماشین حمل زباله شهرداری به آینه بغل ماشین او برخورد می کند و خسارت زیادی به ماشین وارد می شود و....

فیلم سینمایی «آینه بغل» با کارگردانی منوچهر هادی، تهیه کنندگی مشترک منصور سهراب پور و سیدامیر پروین حسینی در مدت زمان 102 دقیقه در سال 1396 ساخته شده است. 

زمان پخش این فیلم متعاقبا توسط کانال آذری شبکه سحر اعلام می شود و محمدرضا گلزار، جواد عزتی، یکتا ناصر، نازنین بیاتی، مه لقا باقری، غلامرضا نیکخواه و بهاره رهنما از جمله بازیگران فیلم سینمایی «آینه بغل» هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز