«میزگرد سیاسی» بررسی می کند؛

«کمپاس» از دام صهیونیست برای کشورهای منطقه پرده برمی دارد

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۴:۳۴:۲۳
کد خبر: ۱۰۵۷۳۷۰
«کمپاس» از دام صهیونیست برای کشورهای منطقه پرده برمی دارد
تلاش آمریکا برای خارج کردن رژیم صهیونیستی از انزوای منطقه ای و دام رژیم صهیونیستی برای کشورهای پیرامون ایران در لوای برقراری روابط دیپلماتیک، موضوع برنامه «میزگرد سیاسی» (کمپاس) از کانال آذری شبکه سحر است.

 

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، تلاش آمریکا برای خارج کردن رژیم صهیونیستی از انزوای منطقه ای و دام رژیم صهیونیستی برای کشورهای پیرامون ایران در لوای برقراری روابط دیپلماتیک، موضوع برنامه «میزگرد سیاسی» (کمپاس) از کانال آذری شبکه سحر است. 

به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، ناخرسندی محافل سیاسی ایران از برقراری روابط ایروان – تل آویو با توجه به مخاطرات این اقدام، انگیزه ها، انتظارات و توقعات ارمنستان از نزدیکی به رژیم صهیونیستی و ایجاد سفارت در اراضی اشغالی و انگیزه های رژیم صهیونیستی از گسترش حوزه نفوذ در قفقاز جنوبی از محورهای اصلی این برنامه 55 دقیقه ای است. 

برهان حشمتی تحلیل گر مسائل سیاسی در استودیوی برنامه «کمپاس» در تهران و افشار سلیمانی دیگر کارشناس اسکایپی مهمانان ایرانی این برنامه هستند. عاکف حیدرلی از باکو در کشور آذربایجان نیز به صورت تلفنی برای مخاطبان آذری زبان به ارائه نقطه نظرات می پردازند. 

همچنین وسوسه برخی سیاستمداران آذربایجانی برای انجام اقدام مشابه ارمنستان، بازی ماهرانه صهیونیست ها در منطقه، تجارت اسلحه و انجام پروژه های کشاورزی و راه سازی به منظور جاسوسی توسط رژیم صهیونیستی، از اهداف پنهانی است که توسط کارشناسان «کمپاس» امشب آشکار می شود. 

«میزگرد سیاسی» (کمپاس) شنبه بیست و دوم شهریور ساعت 21:30 به وقت تهران با اجرای غلامرضا صفوی و تهیه کنندگی قهرمان نورانی بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز