در شبکه پرس تی وی؛

نگاهی به تقلب در انتخابات و تاثیر آن بر امنیت ملی آمریکا

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۵:۰۴:۰۶
کد خبر: ۱۰۵۷۴۰۲
نگاهی به تقلب در انتخابات و تاثیر آن بر امنیت ملی آمریکا
برنامه این هفته «ما مروم» در شبکه پرس تی وی به بررسی تقلب در رای گیری در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 و نحوه تاثیر آن بر امنیت ملی آمریکا می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه با اشاره به بالا گرفتن ترس از تقلب در انتخابات آمریکا و تهمت های متقابل فعالان سیاسی هر دو طیف سیاسی شرکت کننده در این رویداد، افزایش مبارزات ترامپ علیه دموکرات ها از طرق مختلف از جمله برجسته سازی رسوایی آرایشگاه های نانسی پلوسی و  ایجاد اختلاف و نفرت در جامعه را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

این برنامه همچنین با مروری بر انشقاق و دو دستگی شدید در سیاست های ایالات متحده در سال انتخابات، ناآرامی های داخلی و شورش در خیابان ها به عنوان مقدمه ای برای شکل گیری یک جنگ داخلی در ایالات متحده به واکاوی سناریوهای احتمالی هر یک از نامزدها برای انکار نتیجه انتخابات در صورت بازنده شدن خواهد پرداخت.

در ادامه این برنامه ضمن گفت و گو درخصوص تعامل ترامپ با رسانه ها و تأثیر آن در رقابت های ریاست جمهوری و اطلاق عنوان «بازنده» به جانبازان جنگ از سوی وی، مسایلی همچون عملکرد کمپین انتخاباتی بایدن و تاکتیک های وی برای تضعیف ریاست جمهوری ترامپ و سوءاستفاده دموکرات ها از مبارزات علیه تبعیض نژادی برای چرخاندن رقابت های ریاست جمهوری به نفع خود مورد نقد و تبادل نظر قرار می گیرد.

«ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی شنبه 22 شهریور ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:03 بامداد، 08:00 و 19:00 و سه شنبه ساعت 04:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما