رئیس پلیس راهور تهران بزرگ:

بازگشایی مدارس تاثیری در ترافیک نداشته است

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۰۹:۰۶:۰۴
کد خبر: ۱۰۵۷۸۷۵
بازگشایی مدارس تاثیری در ترافیک نداشته است
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه صبحگاهی «یه روز تازه» گفت: با توجه به غیرحضوری بودن مدارس بازگشایی مدارس تاثیری در روند ترافیک شهر تهران نداشته است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سردار محمدحسین حمیدی در گفت‌وگویی تلفنی با برنامه یه روز تازه و درباره اینکه شرایط ترافیکی تهران در حال حاضر چگونه است؟ گفت: به لحاظ ترافیکی علی‌رغم اینکه در هفته گذشته بازگشایی مدارس را داشتیم مسئله خاصی وجود ندارد و ترافیک مستمر هست. در ابتدای صبح به خاطر شروع طرح ترافیک و از ساعت ۸:۳۰ عموم ترددها که اغلب جنبه کاری دارد قبل از این ساعت انجام می‌شود و مردم ساعت رفت و آمدشان را تنظیم کرده‌اند. بعدازظهرها اما حجم ترددهایمان افزایش پیدا می‌کند و از ساعت 14 تا ساعت 20 الی 21 شب حجم ترددهایمان افزایش چشمگیری پیدا کرده که عملا ارتباطی با بازگشایی مدارس ندارد.

وی افزود: اکنون اگر بخواهیم بگوییم سهم بازگشایی مدارس در ایجاد ترافیک تهران به چه میزان است؟ باید گفت در شرایط موجود اینکه مدارس تقریبا غیرحضوری هست و تردد خاصی صورت نمی‌گیرد در حوزه ترافیک سهم خاصی ندارد و عدد و درصد ناچیزی هست.

سردار حمیدی درباره اینکه همچنان طرح ترافیک را به قوت خودش داریم و فقط ساعت آن محدودتر هست؛ خاطرنشان کرد: نسبت به دوره‌های پیش طرح ترافیک چند ماهی هست که محدودتر شده یعنی در گذشته ما طرح ترافیک را از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۹:۳۰ داشتیم و چیزی حدود ۱۲ ساعت در طول روز را مردم از طرح ترافیک بهره‌مند بودند و الان تغییر کرده است و از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۶:۳۰ در محدوده طرح ترافیک می‌توانند رفت و آمد داشته باشند. از ساعت ۱۴ الی ۱۶ هم یک مرحله خروج را می‌توانند استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بازده بعدازظهر ما پرحجم‌تر است و در این چند روز گذشته عموم ترددها از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۰:۳۰ سنگین هست و قبل از آن اگر که امکان تردد در محدوده طرح ترافیک را داشته باشند و از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴ شرایط مطلوب‌تری هست قبل از ساعت ۸:۳۰ صبح هم که طرح ترافیکی وجود ندارد چون ترددها بیشتر متمرکز شده بر مشاغل و ترددهایی که جنبه اداری دارد حجم ترددها زیاد هست اما محدود طرح ترافیک یعنی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴ شرایط مطلوب‌تر هست. 

برنامه یه روز تازه کاری است از گروه اجتماعی شبکه پنج که از ابتدای هفته تا چهارشنبه هر روز صبح از ساعت ۷ تا ۹ و به مدت ۱۲۰ میهمان خانه‌های مردم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز