"در میان تپه ها" در جشنواره پاوراسکرین لندن

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۰۹:۴۴:۳۴
کد خبر: ۱۰۵۸۲۰۸
در میان تپه ها در جشنواره پاوراسکرین لندن
فیلم بلند «در میان تپه ها» ساخته محمدرضا کیوان فر در هشتمین حضور بین المللی خود در جشنواره پاوراسکرین ۲۰۲۰ لندن به نمایش در خواهد آمد.

در میان تپه ها که با مشاوره عباس کیارستمی ساخته شده است، داستان یک سرباز معلم است که برای آموزش به بچه های عشایر به مناطق مرزی اعزام می شود و در آنجا به واسطه مشکلاتی که برایش پیش می آید با زندگی عشایر بیشتر آشنا می شود. آموزش و بهداشت مسأله اصلی و محوری فیلم را تشکیل می دهد.

تهیه کننده و کارگردان اثر «محمدرضا کیوانفر»، فیلمبردار «حمیدرضا کیوان فر»، دستیار فیلمبردار «مهرداد سدنی»، صدابردار «حسن مدیر روستا»، جانشین تولید و سرمایه گذار «سحر حسن زاده»، عکاس «محمد نسایی»، دستیار کارگردان «محسن خدابخشی»، مدیر تولید «محمد پاسندی» و طراح پوستر «صالح زنگانه» هستند.

«امیر شمس» و «الهام جلالی» از بازیگران اصلی فیلم بوده و بقیه بازیگران از اهالی بومی منطقه انتخاب شده بودند.

هشتمین حضور بین المللی در میان تپه ها در لندن در حالی اتفاق افتاد که در تابستان ۲۰۲۰ اولین ساخته سینمایی محمدرضا کیوانفر جایزه بهترین فیلم بلند جشنواره منا هلند را کسب کرده بود.

«در میان تپه‌ها» تاکنون در جشنواره های بوسان در کره جنوبی، هاینان چین، سایروس تورنتو، گوتنبرگ سوئد و وزول فرانسه به نمایش درآمده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز