سریال شهید باکری به روایت «هادی حجازی‌فر»

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۰۹:۱۷:۳۱
کد خبر: ۱۰۵۸۷۰۵
سریال شهید باکری به روایت «هادی حجازی‌فر»
هادی حجازی فر با حضور در برنامه تلویزیونی «نقد سینما» از سختی های تولید سریال شهید باکری گفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «هادی حجازی‌فر» در گفت‌وگوی تلویزیونی در مورد ساخت سریال شهید باکری گفت: ما هنوز درباره این سریال یک ذره با احتیاط حرف می‌زنیم. چون پروژه سختی است و حساسیت‌های خودش را دارد. روی پژوهش و نگارش راجع به زندگی ایشان تحقیقاتی شده و روی پژوهش و نگارش آن کار می‌کنیم. متن این سریال به نتایجی رسیده و درباره لشکر 31 عاشورا و بخصوص مهدی و حمید باکری است که بناست در 7 قسمت ساخته شود.

حجازی‌فر که در برنامه «نقد سینما» شبکه پنج سیما، تصریح کرد: امسال می‌خواستم سینمایی بسازم که به خاطر کرونا نشد و امیدوارم این سریال باکری ساخته شود و مقدماتی برای کار سینمایی‌ام شود. برخی اوقات بحث سرمایه و تهیه‌کننده آدم‌ها را مجبور به تن دادن به خیلی خواسته‌هایی می‌کند که نمی‌خواهند. سینمای ما سینمای ترسویی شده است اما باور کنید من در هم نسلان خودم در دانشگاه کم استعدادترین‌شان بودم و استعدادهای درخشانی داریم که الان در تاکسی‌های اینترنتی کار می‌کنند. من اگر جای تهیه‌کننده‌ها بودم این استعدادها را کشف کرده و قرارداد سه ساله با آن‌ها می‌بستم و نتیجه آن را کل سینمای ما می‌بیند.

تهیه‌کنندگی این سریال را ابوالفضل صفری که پیش‌تر هم ساخت آثاری متفاوت و استراتژیک را در کارنامه‌اش دارد، برعهده دارد و بناست هادی حجازی‌فر به عنوان اولین تجربه آن را کارگردانی کند. این مجموعه در مرکز سیمافیلم ساخته خواهد شد و هادی حجازی‌فر علاوه بر کارگردانی سریال، ایفای نقش شهید باکری را هم برعهده خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز