نفیسه روشن:

پیام‌های فضای مجازی از طرف مردم نیست

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۱:۳۷:۴۱
کد خبر: ۱۰۵۸۸۳۵
پیام‌های فضای مجازی از طرف مردم نیست
شب گذشته نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون مهمان تلفنی برنامه پشت صحنه رادیو تهران بود و درباره واکنش‌ها در فضای مجازی صحبت کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، شب گذشته نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون مهمان تلفنی برنامه پشت صحنه رادیو تهران بود. وی در گفتگو با مصطفی امامی درباره واکنش‌هایش در فضای مجازی گفت: پیام‌های فضای مجازی از طرف مردم نیستند. چون من باید آن‌ها را در سوپرمارکت، موقع رانندگی و... ببینم. من در فضای بیرون، از مردم عشق و محبت دریافت می کنم. امضا می‌گیرند، محبت می‌کنند، با لبخند با من حرف می‌زنند.

این بازیگر اظهار کرد: همیشه لبخند مردم بخشی از انرژی زندگی شخصی خودم است. وقتی کسی می آید به مادر و پدر من که بی‌گناه و خارج از این فضا هستند، حرفی می‌زند، گاهی پدر من با تیترهای فضای مجازی، تماس می‌گیرد و می‌گوید چه شده و نگران است. فقط می‌گویم بگذار یک جا جواب شبیه به خودشان بدهم و می‌بینیم که اگر شبیه خودشان جواب داده شود خوششان نمی‌آید. چرا وقتی خودتان از این برخورد خوش‌تان نمی‌آید، با دیگران چنین برخورد می‌کنید؟

وی در پایان این گفتگوی رادیویی گفت: ملاطفت، مهربانی، عشق و آرزوی خوب برای هم جای دوری نمی‌رود. عموما این صفحه‌ها فیک هستند، مردم نیستند. من اگر این رفتارها را بیرون ببینم و بعد در فضای مجازی هم ببینم می گویم پس من این هستم. ولی دارم خلاف این را، بیرون از مردم می‌بینم. امیدوارم که مردم خبرها را از صفحات خود هنرمندان دنبال کنند، نه از صفحات فیک، پرحاشیه، حاشیه و به اصطلاح هنرمند دوست و آن‌ها را الگوی فکری و ذهنی خود قرار ندهند.

«پشت صحنه» برنامه ای است که یک هفته در‌میان به صورت زنده به تهیه کنندگی امیرحسین ثقفی، با اجرای مصطفی امامی روی آنتن رادیو تهران می‌رود. علاقمندان می‌توانند این برنامه را، این هفته تا چهارشنبه، هر شب ساعت ۲۱ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز به مدت یک ساعت بشنوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز