هشتگ داغ شبکه های اجتماعی دنیای عرب؛

مخالفت با عادی سازی رابطه با اشغالگران

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۴:۰۹:۱۴
کد خبر: ۱۰۵۸۹۹۸
مخالفت با  عادی سازی رابطه با اشغالگران
عملیات عادی سازی رابطه میان نظام آل خلیفه و رژیم صهیونیستی و برانگیخته شدن خشم مردم کشورهای عربی و بحرین، هشتگ داغ مورد بررسی این برنامه از «هاشتاغ» شبکه العالم است.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا، برنامه امشب «هاشتاغ» به هشتگ خشم مردم کشورهای عربی از خیانت بزرگ نظام آل خلیفه در عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی خواهد پرداخت.

در این خصوص بیان خواهد شد با «هشتگ فلسطین مسئله من است » عرب ها و بحرینی ها پایبندی خود را به مسئله امت اعلام کرده و بار دیگر بر حمایت از فلسطین تا آزاد سازی تاکید کرده اند.

همچنین اشاره خواهد شد؛ کاربران عربی و بحرینی، برای نشان دادن مشکلات مردم فلسطین در مبارزه با رژیم اشغالگر غاصب توییت هایی منتشرکرده و از جهان عرب برای یاری فلسطین با همه راه های ممکن کمک خواستند و عملیات عادی سازی بحرین و امارات با اشغالگران را محکوم کردند.

ترند شدن رهنمودهای آیت الله سیستانی توسط عراقی ها هشتگ پر بازدید دیگری است که در این برنامه به آن پرداخته خواهد شد.

در این خصوص گفته می شود به دنبال دیدار آیت الله سیستانی با «جنین هنیس پلاسخارت»؛ نماینده ویژه سازمان ملل و بحث و گفت و گو درباره مسائل مهم عراق، کاربران توییتر در عراق هشتگ «السیستانی مع المطالب» (حمایت آیت الله سیستانی از خواسته ها) را ترند کرده اند.

همچنین خاطر نشان خواهد شد که آیت الله سیستانی در این دیدار تأکید کرده است که انتخابات پارلمانی عراق که سال آینده برگزارخواهد شد باید بر اساس قانون عادلانه و منصفانه و در موعد مقرر برگزار شود. 

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای علا قاسمی، امشب 18 شهریور ماه ساعت 23:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز