در «طبیب» مطرح شد؛

راه‌حل‌های طب‌ایرانی برای کرونا

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۰۸:۳۰:۳۰
کد خبر: ۱۰۶۰۳۹۴
راه‌حل‌های طب‌ایرانی برای کرونا
برنامه «طبیب» میزبان متخصص طب ایرانی است و راه حل هایی سنتی را در مورد کرونا مرور می کند و همچنین با حضور پزشک روانشناس، موضوع پیشگیری از استرس در شرایط کرونا را بررسی خواهد کرد.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا، «طبیب» که هر روز پذیرای یک پزشک و تخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می‌کند فردا یکشنبه‌ ۳۰ شهریور ماه میزبان فوق تخصص مغز و اعصاب بوده و موضوع  آثار کرونا بر مغز و اعصاب را مرور خواهد کرد و پزشک متخصص طب ایرانی با پرسش و پاسخ به مخاطبین در برنامه حضور خواهد یافت.

همچنین در روز دوشنبه ۳۱ شهریورماه دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت با موضوع آخرین یافته ها در مورد کرونا و همچنین پزشک فوق تخصص گوارش و کبد با موضوع پولیپ‌ و پیشگیری سرطان روده مهمان آنتن شبکه سه در برنامه «طبیب» خواهند بود.

«طبیب» همچنین در روز سه شنبه  ۱ مهرماه پذیرای فوق تخصص ریه رییس بیمارستان رسول اکرم با موضوع کرونا در طبیب حضور خواهد یافت.

برنامه تلویزیونی «طبیب» در روز چهارشنبه ۲ مهرماه میزبان متخصص طب ایرانیبا موضوع زندگی به سبک طب ایرانی خواهد بود.

بخش معرفی دمنوش‌ها و غذاهای ارزان و پر خاصیت، آیتم ورزش در خانه، گزارش از سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با مسایل روز پزشکی و نگاهی آماری به وضعیت کرونا در کشور از دیگر بخش های هر قسمت «طبیب» است.

این برنامه گفتگو محور با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت  و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی  می باشد که به تهیه کنندگی علی زاهدی تولید شده و اجرای آن برعهده پیمان طالبی است.

«طبیب» هر روز از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۱ صبح به مدت ۶۰ دقیقه بصورت زنده از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز