ضرب المثل های فارسی در مردم نیجریه

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۳:۴۵
کد خبر: ۱۰۶۱۷۶۰
ضرب المثل های فارسی در مردم نیجریه
برنامه «روز خوش» فلسفه کاربرد ضرب المثل های فارسی را همراه با دانش آموختگان زبان فارسی از نیجریه بررسی می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، دکترعلیرضا زمانی کارشناس خلاقیت وایده پردازی سه شنبه اول مهر ماه در برنامه «روز خوش»از خلاقیت گروهی می گوید.

در بخشی دیگر این برنامه با حضورحمیدرضا امیرافضلی شاعر و نویسنده  و پخش گزارش مردمی از دانش آموختگان زبان فارسی از نیجریه ،کاربرد ضرب المثل فارسی

«از این ستون به اون ستون فرجه» بررسی می شود.

همچنین با توجه به گرامی داشت هفته دفاع مقدس برنامه «روز خوش» سه شنبه میزبان محمدباقر علیئی رزمنده واز آزادگان جنگ تحمیلی خواهد بود.

در آیتم«خوش مزه»کرپ موز و شکلات آموزش داده می شودو آیتم «خوش قلم» نیز کتاب « سلام خداحافظ » نوشته حسین پناهی را به دوستداران کتاب و کتابخوانی معرفی می کند.

برنامه «روز خوش» با نگاه به زندگی از منظر سبک زندگی ایرانی - اسلامی با اجرای محمدامین نبی اللهی و مریم ماهور تلاش می‌کند صبحگاه ایرانی - اسلامی را به نمایش بگذارد. علاوه بر این، در این برنامه اطلاعات، اخبارو رویدادهای امیدبخش به ویژه نمایش پیشرفت های غرورانگیز ایرانیان توسط مهدی آقابیگی به سمع و نظر مخاطبان می‎رسد.

مجله صبحگاهی «روز خوش» از دوشنبه تا جمعه ساعت 9 صبح به وقت تهران به تهیه کنندگی حسین علیاری از شبکه جهانی جام‌جم پخش می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز