«پلاک» روی آنتن نهال

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۱:۵۴
کد خبر: ۱۰۶۲۷۶۴
«پلاک» روی آنتن نهال
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس مجموعه «پلاک» هر روز ساعت 15:15 از شبکه نهال پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این مجموعه به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر کساوندی با تکنیک سه بعدی در 13 قسمت 12 دقیقه ای  برای گروه سنی کودک و نوجوان در این مرکز پویانمایی صبا تولید شده است.

این مجموعه داستان پلاک یک رزمنده است که شهید شد و به شکل تصادفی در اختیار مردم قرار می گیرد و در اثر ماجراها و اتفاقی، پلاک شخصیت آن فرد را به سمت تعالی شدن می برد.

کارگردان این مجموعه، هدف خود را از ساخت این مجموعه حل مشکل باورپذیری در میان نسل نوجوان و جوان جامعه دانست و گفت: ما برای شناخت بچه ها از شهدای جنگ تحمیلی باید خیلی کار کنیم، این موضوع باید در اولویت باشد، نوجوان باید باور کند که ما تبلیغاتی حرف نمی زنیم، بلکه واقعیت ها را می گوییم، پلاک تبلیغاتی نیست در پلاک نگفتم که جنگ خوب است یا بد، بلکه به صورت غیر مستقیم گفته می شود اگر درس بخوانی مهندس می شوی، بعد می توانی پل بسازی وقتی پل ساختی یعنی کشور را در مسیر توسعه کمک کردی، و این به نوجوانی گفته می شود که اصلا به مدرسه علاقه ای ندارد و در امتحانات شرکت نمی کند و تمام توجه و علاقه اش بازی های کامپیوتری و موبایلی است. یا مثلا در جایی دیگر به شکل غیر مستقیم احترام به بزرگتر مورد تمجید و تاکید قرار می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز