«شکاف اقتصادی» در بلاروس

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۳۰۲۹
«شکاف اقتصادی» در بلاروس
بحث و بررسی پیرامون احتمال بحران اقتصادی در بلاروس در برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) در شبکه پرس تی وی انجام می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه با اشاره به گسترش اعتراضات سیاسی به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری و تقلب در این زمینه در بلاروس به بررسی ابعاد مختلف اقتصاد این کشور و در هم تنیدگی آن با روسیه می پردازد.

کاوه تقوایی مجری_کارشناس برنامه در ادامه با نگاهی به وضعیت فعلی اقتصاد بلاروس، تاثیر اعتراضات اخیر بر اقتصادی این کشور را مورد نقد و تبادل نظر قرار داده و کمبود دلار آمریکا و یورو در دستگاه های ATM در سراسر کشور بلاروس، دلایل افزایش 5 برابری تقاضا برای دلار در بلاروس و علل کاهش ارزش روبل بلاروس طی هفته های اخیر را با استفاده از نظرات کارشناسان بررسی خواهد کرد.

نگاهی به وضعیت نزولی تولید در صنایع مختلف در بلاروس طی هفته های اخیر و مروری بر تاثیر همه گیری ویروس کرونا بر اقتصاد این کشور از دیگر محورهای این برنامه است.

«شکاف اقتصادی» به تهیه کنندگی کاوه تقوایی ساعت 00:05 بامداد جمعه 4 مهر از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 00:03 بامداد، یکشنبه ساعت 08:00 و 19:00 و دوشنبه ساعت 11:00 روی آنتن خواهد رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز