کنترل بارداری و غربالگری در «پایان ناباروری»

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۳:۳۸
کد خبر: ۱۰۶۳۹۹۲
در برنامه «پایان ناباروری» امروز 5 مهر ماه با حضور متخصص زنان به سوالاتی درباره کنترل بارداری و غربالگری پاسخ داده می شود.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا، در این برنامه که امروز ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود، نرگس ندیم زاده، جراح و متخصص زنان و زایمان و فوق‌تخصصی پریناتولوژی و عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا، مهمان برنامه است و به پرسش‌های مخاطبان پاسخ می دهد.

تست‌های غربالگری مرحله اول و دوم بارداری به مجموعه‌ای از بررسی‌های سونوگرافی و آزمایشگاهی گفته می‌شود که در مراحل مختلف انجام شده و هدف آن این است که مادران باردار را از یک سری سندرم‌ها و نقایص جنینی (نه همه نقایص) غربال کرده و آنها را در گروه‌های کم خطر یا پر خطر قرار دهد.

در بخش دیگری از برنامه، دکتر سعید بی‌طرفان، فوق تخصص قلب کودکان و عضو تیم تخصصی مرکزدرمان ناباروری ابن‌ سینا  درباره اکوی قلب جنین در کلینیک سلامت مادر، جنین و نوزادِ مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا توضیح می‌دهد.

«مادرانه» برنامه «پایان ناباروری» که بازخوانی دست نوشته‌های واقعی زنانی است که در مسیر فرزندآوری مسیر دشواری را طی کرده اند، با اجرا و صدای الهه رضایی مجری خاطره انگیزدهه ی شصت یکی دیگر از بخش های برنامه است.

«پایان ناباروری»، به تهیه‌کنندگی مرجان بیات و اجرای مینا هاشمی محصول گروه دانش شبکه چهار سیما است که با مشارکت پژوهشگاه علوم و فناوری‌های نوین زیستی ابن‌سینا تولید و شنبه ها ساعت 19 از شبکه چهار پخش می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز