چگونگی پیشگیری از پیری جمعیت در «طبیب» بررسی می‌شود

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۶:۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۰۶۴۱۳۵
چگونگی پیشگیری از پیری جمعیت در «طبیب» بررسی می‌شود
برنامه امروز «طبیب» چگونگی پیشگیری پیری جمعیت در کشور را بررسی می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، امروز شنبه ۵ مهرماه برنامه «طبیب» با حضور محمد حسین اکبری، موضوع پیشگیری از پیر شدن جمعیت و همچنین با حضور پزشک فوق تخصص جراحی گوش و حلق و بینی، موضوع تاثیر کرونا بر گوش و حلق و بینی را بررسی خواهد کرد.

«طبیب» که هر روز پذیرای یک پزشک و تخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می‌کند فردا یکشنبه‌ ۶ مهر ماه میزبان یک دندانپزشک شده و موضوع  پیشگیری از پوسیدگی دندان‌های شیری در کودکان را مرور خواهد کرد، همچنین یک روانپزشک با موضوع مصرف قرص های آرام بخش و مشکلات ناشی از آن در برنامه حضور خواهد داشت.

همچنین در روز دوشنبه ۷ مهرماه علیرضا زالی فرمانده کنترل کرونا استان تهران و رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با موضوع آخرین تحولات کرونا و تاثیر کرونا بر مغز و اعصاب و همچنین محمدرضا شانه‌ساز رییس سازمان غذا و دارو با موضوع واکسن کرونا مهمان آنتن شبکه سه در برنامه «طبیب» خواهند بود.

همچنین روز سه شنبه ۸ مهرماه سید محمود انوشه محقق و استاد دانشگاه با موضوع قِناعت در «طبیب» حضور خواهد یافت.

برنامه تلویزیونی «طبیب» روز چهارشنبه ۹ مهرماه میزبان متخصص طب ایرانی با موضوع پیشگیری از بیماری‌های فصل پاییز خواهد بود.

بخش معرفی دمنوش‌ها و غذاهای ارزان و پر خاصیت، آیتم ورزش در خانه، گزارشی از سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با مسایل روز پزشکی و نگاهی آماری به وضعیت کرونا در کشور از دیگر بخش های هر قسمت «طبیب» است.

این برنامه گفتگو محور با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی می شود که به تهیه کنندگی علی زاهدی تولید شده و اجرای آن برعهده پیمان طالبی است.

«طبیب» هر روز از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۱ صبح به مدت ۶۰ دقیقه به صورت زنده از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز