پدر شهید معزغلامی در برنامه «یه روز تازه»:

برادرم پس از شهادت الگوی فرزند شهیدم شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۲:۵۹:۵۵
کد خبر: ۱۰۶۴۱۹۵
برادرم پس از شهادت الگوی فرزند شهیدم شد
پدر شهید مدافع حرم در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما گفت: پسرم در پایگاه شکاری به دنیا آمد تحت تاثیر تربیت نیروی هوایی ارتش و به تبعیت از عموی شهیدش در دفاع از حریم ایران و مظلومیت مردم مظلوم به سوریه رفت و شهید شد.

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی‌اکبر معزغلامی پدر شهید مدافع حرم حسین معزغلامی در برنامه یه روز تازه گفت: حسین تنها پسر ما بود و در فروردین سال 73 در پایگاه پنجم شکاری امیدیه اهواز به دنیا آمد خیلی‌ها هم سعی داشتند که ما برای به دنیا آمدن فرزندمان به تهران بیایم اما ما برای تحکیم بهداری پایگاه و الگو شدن برای دیگران تصمیم گرفتیم فرزندمان را در همین پایگاه به دنیا بیاوریم تا دیگران هم یاد بگیرند و زن و بچه خودشان را اسیر نکنند. در واقع شکل‌گیری اخلاقی حسین در خود نیروی هوایی اتفاق افتاد.

وی افزود: بعد از چند سال از امیدیه به تهران منتقل شدم و در ستاد نیروی هوایی و حسین در جای‌جای منازل سازمانی نیروی هوایی به مرور رشد کرد تا به سن 12 سالگی رسید و من از نیروی هوایی بازنشسته شدم. حفظ قرآن توسط حسین در زمانی که من در نیروی هوایی بودم اتفاق افتاد. ذاکر اهل‌بیت(ع) بود و همین اتفاق هم در نیروی هوایی افتاد. حسین پرشورترین بچه فامیل بود. 

سرهنگ معزغلامی گفت: بعد از شهادت برادرم در دوران دفاع‌مقدس؛ حسین بدون اینکه ما دخالتی داشته باشیم با خصوصیات برادرم رشد می‌کرد اما تاثیر اساسی در روحیه او همچنان از زمانی بود که در نیروی هوایی بودم. در کنکور در رشته تکنسین اتاق عمل در دانشگاه بوعلی قبول شد اما قبول نکرد برود دانشگاه و وارد سپاه قدس شد. و سرانجام در سال ۹۶ در سوریه شهید شد.

گفتنی است شهید حسین معزغلامی در سال 96 و دو روز قبل از تولدش یعنی 4 فروردین‌ماه در منطقه حما به شهادت رسید.

برنامه یه روز تازه کاری است از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما که از ابتدای هفته تا روز چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۹ صبح به مدت ۱۲۰ دقیقه پخش می‌شود و این هفته به مناسبت هفته دفاع‌مقدس اجرای برنامه از پایگاه شهید لشگری مهرآباد انجام می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز